Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19
Home Autobuze Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19
AutobuzeVehicule speciale

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19

315

În doar trei săptămâni, Daimler Buses a convertit un autobuz urban Citaro intr-un vehicul special pentru transport de pacienți infectați cu noul coronavirus.După conversia realizată la fabrica din Neu-Ulm, autobuzul a devenit cea mai mare ambulanță din Germania. Timp de cel puțin 6 luni, vehiculul va fi folosit de Crucea Roșie Germană (DRK). Proiectul este susținut și de Spitalul Universitar din Ulm, care va oferi personalul medical necesar. Șoferii și personalul de service sunt angajați ai operatorului SWU.

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19Ideea conversiei i-a aparținut lui David Richter, directorul general al DRK. În doar câteva zile, un autobuz demo din stocul Daimler Buses a fost pus la dispoziție. Apoi, 12 angajați ai fabricii din Neu-Ulm au modificat autobuzul într-o ambulanță de mare capacitate în doar 15 zile lucrătoare.

Vehiculul Citaro folosit acum pentru transport de pacienți aflați în stare critică a fost construit în 2019, configurat inițial cu 45 de scaune. Majoritatea acestora au dispărut, fiind înlocuite de patru paturi echipate complet pentru terapie intensivă. Personalul este alcătuit din doi medici de terapie intensivă, trei paramedici și doi asistenți.

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19Diferențele majore la exterior sunt cele două girofaruri și geamurile laminate, pentru intimitatea pasagerilor. Echipamentele speciale sunt însă din belșug la interior. De exemplu, un nebulizator poate fi folosit pentru dezinfectarea compartimentului pasagerilor după fiecare transport. Spațiul șoferului este complet separat de cel al pasagerilor, iar sistemul de ventilare a fost și el reproiectat. Ca urmare, șoferul nu este expus infectării.

Ambulanța Citaro va fi folosită în special pentru transport de pacienți aflați în stare critică în statul Baden-Württemberg. La nevoie, ea poate fi folosită și în alte regiuni sau în transferuri între state diferite.

Citește și:

1607 autobuze electrice noi înmatriculate în 2019 în Europa

Karsan va lansa în acest an modelul Atak Electric Autonom

Noua gamă de autobuze hibrid Volvo S-Charge

Comandă pentru 20 de autobuze Solaris cu hidrogen

Mercedes-Benz răspunde provocării lansate de Audi

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutobuzeNoutati

Timișoara, finanțare de aproape 47 de milioane de euro pentru înnoirea parcului de mijloace de transport public

Reprezentanții ADR Vest și cei ai Primăriei Municipiului Timișoara au semnat contractele...

AutobuzeNoutati

HC Dunărea Brăila a achiziționat primul autocar MAN Lion’s Coach

La finalul lunii aprilie, MHS Truck & Bus Group, importatorul și distribuitorul...

NoutatiVehicule speciale

Otokar, joint venture cu Automecanica

Otokar a intrat într-o asociere de tip joint venture cu Automecanica, una...

AutobuzeNoutati

Karsan e-ATAK autonom la Iași

Autobuzul autonom Karsan e-ATAK a debutat în transportul public din România la...