Home Transportatori Turism TUI TravelCenter, partener al futsalului românesc
Turism

TUI TravelCenter, partener al futsalului românesc

65

Cea mai mare rețea de agenții de turism din țară, TUI TravelCenter, este, începând din această săptămână, noul sponsor al Echipei Naționale de futsal și al Ligii 1 de futsal a României.

Parteneriatul dintre TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines România, şi Federația Română de Fotbal este valabil până la sfârşitul anului 2020. ”Urez bun venit prietenilor de la TUI TravelCenter în familia fotbalului! Liga 1 de Futsal a dat o echipă națională a României care a participat la turneul final al Campionatului European și este permanent în topul continental. Sper că drumul pe care îl va face futsalul de acum cu TUI TravelCenter să fie și mai de succes!”, a declarat președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu.

”Sportul înseamnă disciplină, efort susținut și determinare, dar fotbalul aduce și acea doză de pasiune pe care suporterii români o caută și o recunosc într-o echipă unită. Toți cei implicați, inclusiv suporterii, au puterea de a contibui la creșterea acestui sport, iar TUI TravelCenter se consideră parte din echipă. Futsal este unul dintre cele mai promițătoare și dinamice sporturi și acesta este motivul pentru care într-un an aniversar ne implicăm să-l susținem în prezent și pentru viitor”, a adăugat Dragoș Anastasiu, Director General TUI TravelCenter.

#smilestart
Parteneriatul dintre TUI TravelCenter și FRF oferă pasionaților de sport nenumărate ocazii de a stabili noi conexiuni cu cea mai mare agenție de turism din țară. Compania dezvoltă permanent noi produse turistice menite să aducă sportul mai aproape de cei interesați de o viață activă, sănătoasă și plină de satisfacții. De altfel, “#smilestart” este nu doar motto-ul acestui parteneriat, ci și invitația pe care TUI TravelCenter o adresează tuturor celor care vor să călătorească și să se mențină conectați cu pasiunile lor.

Cu 80 de birouri de vânzări în toată țara, TUI TravelCenter este cea mai mare agenție de turism din România. Compania a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro și estimează pentru 2018 o creștere de 12% (a vânzărilor). Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat cu 20% anul trecut şi a ajuns la 150 milioane euro. Pentru 2018, Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

MaritimTransportatoriTurism

Românii recapătă gustul pentru croaziere

După doi ani în care industria croazierelor maritime și oceanice a înregistrat...

CE lansează aplicația mobilă Re-open EU, cu informații despre condițiile de călătorie în Europa
Turism

CE lansează aplicația mobilă Re-open EU, cu informații despre condițiile de călătorie în Europa

Comisia Europeană a lansat aplicația mobilă Re-open EU, disponibilă gratuit pentru telefoanele...

FlixBus reia cursele în România. Măsuri ample de siguranță
Turism

FlixBus reia cursele în România. Măsuri ample de siguranță

FlixBus reia, de la 19 iunie, cursele cu autocarul din și spre...

Re-open EU: Site dedicat reluării în siguranță a călătoriilor și a turismului în UE
Turism

Re-open EU: Site dedicat reluării în siguranță a călătoriilor și a turismului în UE

Comisia Europeană a lansat astăzi platforma web ”Re-open EU”, dedicată sprijinirii reluării...