TUI TravelCenter, partener al futsalului românesc

Cea mai mare rețea de agenții de turism din țară, TUI TravelCenter, este, începând din această săptămână, noul sponsor al Echipei Naționale de futsal și al Ligii 1 de futsal a României.
TUI TravelCenter FRF

Parteneriatul dintre TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines România, şi Federația Română de Fotbal este valabil până la sfârşitul anului 2020. ”Urez bun venit prietenilor de la TUI TravelCenter în familia fotbalului! Liga 1 de Futsal a dat o echipă națională a României care a participat la turneul final al Campionatului European și este permanent în topul continental. Sper că drumul pe care îl va face futsalul de acum cu TUI TravelCenter să fie și mai de succes!”, a declarat președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu.

”Sportul înseamnă disciplină, efort susținut și determinare, dar fotbalul aduce și acea doză de pasiune pe care suporterii români o caută și o recunosc într-o echipă unită. Toți cei implicați, inclusiv suporterii, au puterea de a contibui la creșterea acestui sport, iar TUI TravelCenter se consideră parte din echipă. Futsal este unul dintre cele mai promițătoare și dinamice sporturi și acesta este motivul pentru care într-un an aniversar ne implicăm să-l susținem în prezent și pentru viitor”, a adăugat Dragoș Anastasiu, Director General TUI TravelCenter.

#smilestart
Parteneriatul dintre TUI TravelCenter și FRF oferă pasionaților de sport nenumărate ocazii de a stabili noi conexiuni cu cea mai mare agenție de turism din țară. Compania dezvoltă permanent noi produse turistice menite să aducă sportul mai aproape de cei interesați de o viață activă, sănătoasă și plină de satisfacții. De altfel, “#smilestart” este nu doar motto-ul acestui parteneriat, ci și invitația pe care TUI TravelCenter o adresează tuturor celor care vor să călătorească și să se mențină conectați cu pasiunile lor.

Cu 80 de birouri de vânzări în toată țara, TUI TravelCenter este cea mai mare agenție de turism din România. Compania a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro și estimează pentru 2018 o creștere de 12% (a vânzărilor). Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat cu 20% anul trecut şi a ajuns la 150 milioane euro. Pentru 2018, Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.

Adaugati comentariu