Renault Trucks, vânzări mai mari cu 10% în 2018
Home Camioane Renault Trucks, vânzări mai mari cu 10% în 2018
Camioane

Renault Trucks, vânzări mai mari cu 10% în 2018

77

Renault Trucks a terminat anul 2018 cu un volum total de 54.868 de vehicule vândute, cu 10% mai mult decât în anul precedent. Producătorul francez și-a îmbunătățit cota de piață în segmentul de peste 16 tone cu 0,2%.Pentru Renault Trucks, 2018 a fost al patrulea an consecutiv de creștere a vânzărilor. Compania a vândut 23.581 de vehicule în Franța (+10,1%), 26.830 de unități în restul Europei (+13,5%) și 4.457 de camioane în restul lumii (-8,8%).

Renault Trucks a înregistrat anul trecut o cotă de piață în Europa de 6,2% în segmentul 6-16 tone și 8,9% în cel de peste 16 tone. În Franța, compania rămâne lider de piață cu 28,1% din vânzări.

Tot în 2018, Renault Trucks a înregistrat și o creștere de 23% a vânzărilor de camioane rulate (8.500 de unități). Acesta este un segment strategic pentru companie, care a deschis în 2017 fabrica de recondiționare în Bourg-en-Bresse. Anul trecut, 400 de camioane au fost modificate după cerințele clienților, față de 230 în 2017. Scopul Used Trucks Factory, care produce în prezent modelele T X-Road și T P-Road, este de a ajunge la 10% din vânzările totale de camioane rulate.

Și divizia after-sales a raportat un progres de 5% în vânzările de piese de schimb și o creștere sănătoasă a numărului de contracte de service. Cu 32.000 de vehicule, rata de penetrare a contractelor de service a crescut cu 5% în 2018, până la 23,6%. 60.000 de vehicule ale producătorului beneficiază în prezent de contracte de întreținere sau garanție extinsă. De asemenea, garanția la piesele de schimb montate în centrele de service autorizate a fost extinsă la 2 ani, fără limită de kilometraj.

Cu privire la viitor, Renault Trucks investește în îndeplinirea limitelor setate de UE pentru emisiile de CO2. La finalul lui 2018, compania a anunțat lansarea versiunilor 2019 ale modelelor T, D și D Wide, cu consum redus cu până la 7% față de versiunile precedente. Renault Trucks continuă și cercetările cu vehiculul laborator Optifuel Lab 3, cu scopul de a reduce consumul de carburant al camioanelor grele cu 13% până în 2020.

Nu în ultimul rând, compania va lansa în acest an camioanele grele electrice D Z.E. și D Wide Z.E., pe lângă modelul ușor Renault Master Z.E., care se distribuie deja în rețeaua europeană.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...