Scania a anunțat deschiderea unui nou centru zonal de asistență, Scania Assistance Black Sea, care va coordona toate cazurile clienților din Bulgaria și România.Noul centru regional Scania Asistență pentru România și Bulgaria va fi coordonat de la Sofia. Acesta a fost ales datorită rezultatelor excepționale, reacțiilor pozitive din partea clienților Scania și recunoașterii ridicate din partea Scania Suedia.
Scania Assistance Black Sea va coordona toate cazurile clienților Scania din Bulgaria și România, oferind repararea și întreținerea vehiculelor, indiferent de locația lor în întreaga lume.
Asistența rutieră Scania este disponibilă 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Operatorii vorbesc limba română și au cunoștințe despre modelele Scania, făcând intermedierea dintre șoferii camioanelor care au suferit o defecțiune și rețeaua de service Scania din toată Europa.
Operatorii vor identifica problema și vă vor anunța cum vă pot ajuta și cam cât va dura. Dacă va fi cazul, se va trimite un vehicul de service, cu piesele și instrumentele potrivite pentru vehicul, oriunde vă aflați.
Echipa Scania va grăbi lucrurile prin determinarea costurilor estimative ale reparațiilor și verificarea garanției sau a creditului în numele dumneavoastră. Dacă reparația necesită mai mult timp, există posibilitatea de a trimite un vehicul temporar și sau de a oferi asistență cu cazarea sau cu legăturile de călătorie.
Citește și:
Scania România le oferă clienților Kitul de Supererou
Vizită în service pe perioada pandemiei? Măsuri de precauție
Atelierele de service Scania România rămân deschise
Inteligența Artificială ajută la repararea camioanelor
Pregătiri pentru trecerea la standardul de emisii post-EURO 6
Comentați?