Inteligența Artificială ajută le depistarea defecțiunilor
Home Noutati Inteligența Artificială ajută la repararea camioanelor
NoutatiTehnologie

Inteligența Artificială ajută la repararea camioanelor

91

Noul motor de căutare universal care foloseşte cea mai nouă tehnologie susţinută de inteligența artificială ajută atelierele Scania să rezolve mai repede problemele vehiculelor.Proprietarul unui camion Scania S 650 nou s-a supărat foarte tare din cauza vibrațiilor ce apăreau la ralanti. Iar noul atelier Scania construit în oraşul englezesc Boston a încercat degeaba să găsească o soluţie. Atât filmarea video făcută de proprietar, cât şi testul făcut de atelier au confirmat problema. Dar rutinele obişnuite de verificare ale sistemului Scania Follow-up Report Administration System şi Scania Diagnose and Programmer nu au găsit soluţia de reparare.

Din fericire, atelierul din Boston a putut beneficia de motorul universal de căutare dotat cu tehnologie de ultimă generaţie bazat pe inteligența artificială. Serviciul are la bază un text nestructurat, inclus în sistemul Follow-up Report Administration System (FRAS), care deţine o multitudine de informaţii privind funcţionările defectuoase şi acţiuni de remediere a acestora. Pornind de la aceste informaţii, tehnicienii Scania din jurul lumii pot beneficia de o ”bibliotecă” de soluţii intermediare implementate la nivel local. Atunci când este raportată o problemă, Scania găseşte o reparaţie temporară, în aşteptarea unei rezolvări permanente a problemei.

Noua tehnologie este simplă, dar profund revoluţionară. Sistemul FRAS este deja o resursă valoroasă, dar tehnicienii de service ai Scania din jurul lumii folosesc zilnic diverse expresii, care nu fac neapărat parte din terminologia oficială sau nu reprezintă o secvenţă corespunzătoare de cuvinte. În cazul de față, o căutare în FRAS cu ”uneven idle/ralanti neuniform” a fost inutilă. Dar o căutare făcută cu motorul cu IA a fost o reuşită imediată. Actualizarea de software cerută a fost efectuată, problema a fost rezolvată, iar clientul a plecat fericit.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AerianNoutati

HiSky zboară pe profit

Compania aeriană HiSky, fondată de Iulian Scorpan, fost director al Air Moldova,...

Noutati

Trafic rutier restricționat pe mai multe sectoare de pe DN7 Valea Oltului

De luni, 30 septembrie, traficul rutier pe DN 7 Râmnicu Vâlcea –...

LogisticăNoutati

DHL Express România și-a deschis sediul operațional din Sibiu

Compania DHL Express România anunță că a inaugurat sediul operațional din județul...

FeroviarNoutati

Orient Express, varianda scandinavă

Din septembrie 2025, un tren de lux ar urma să circule în...