Noul motor de căutare universal care foloseşte cea mai nouă tehnologie susţinută de inteligența artificială ajută atelierele Scania să rezolve mai repede problemele vehiculelor.Proprietarul unui camion Scania S 650 nou s-a supărat foarte tare din cauza vibrațiilor ce apăreau la ralanti. Iar noul atelier Scania construit în oraşul englezesc Boston a încercat degeaba să găsească o soluţie. Atât filmarea video făcută de proprietar, cât şi testul făcut de atelier au confirmat problema. Dar rutinele obişnuite de verificare ale sistemului Scania Follow-up Report Administration System şi Scania Diagnose and Programmer nu au găsit soluţia de reparare.
Din fericire, atelierul din Boston a putut beneficia de motorul universal de căutare dotat cu tehnologie de ultimă generaţie bazat pe inteligența artificială. Serviciul are la bază un text nestructurat, inclus în sistemul Follow-up Report Administration System (FRAS), care deţine o multitudine de informaţii privind funcţionările defectuoase şi acţiuni de remediere a acestora. Pornind de la aceste informaţii, tehnicienii Scania din jurul lumii pot beneficia de o ”bibliotecă” de soluţii intermediare implementate la nivel local. Atunci când este raportată o problemă, Scania găseşte o reparaţie temporară, în aşteptarea unei rezolvări permanente a problemei.
Noua tehnologie este simplă, dar profund revoluţionară. Sistemul FRAS este deja o resursă valoroasă, dar tehnicienii de service ai Scania din jurul lumii folosesc zilnic diverse expresii, care nu fac neapărat parte din terminologia oficială sau nu reprezintă o secvenţă corespunzătoare de cuvinte. În cazul de față, o căutare în FRAS cu ”uneven idle/ralanti neuniform” a fost inutilă. Dar o căutare făcută cu motorul cu IA a fost o reuşită imediată. Actualizarea de software cerută a fost efectuată, problema a fost rezolvată, iar clientul a plecat fericit.
Comentați?