Inteligența Artificială ajută le depistarea defecțiunilor
Home Noutati Inteligența Artificială ajută la repararea camioanelor
NoutatiTehnologie

Inteligența Artificială ajută la repararea camioanelor

57

Noul motor de căutare universal care foloseşte cea mai nouă tehnologie susţinută de inteligența artificială ajută atelierele Scania să rezolve mai repede problemele vehiculelor.Proprietarul unui camion Scania S 650 nou s-a supărat foarte tare din cauza vibrațiilor ce apăreau la ralanti. Iar noul atelier Scania construit în oraşul englezesc Boston a încercat degeaba să găsească o soluţie. Atât filmarea video făcută de proprietar, cât şi testul făcut de atelier au confirmat problema. Dar rutinele obişnuite de verificare ale sistemului Scania Follow-up Report Administration System şi Scania Diagnose and Programmer nu au găsit soluţia de reparare.

Din fericire, atelierul din Boston a putut beneficia de motorul universal de căutare dotat cu tehnologie de ultimă generaţie bazat pe inteligența artificială. Serviciul are la bază un text nestructurat, inclus în sistemul Follow-up Report Administration System (FRAS), care deţine o multitudine de informaţii privind funcţionările defectuoase şi acţiuni de remediere a acestora. Pornind de la aceste informaţii, tehnicienii Scania din jurul lumii pot beneficia de o ”bibliotecă” de soluţii intermediare implementate la nivel local. Atunci când este raportată o problemă, Scania găseşte o reparaţie temporară, în aşteptarea unei rezolvări permanente a problemei.

Noua tehnologie este simplă, dar profund revoluţionară. Sistemul FRAS este deja o resursă valoroasă, dar tehnicienii de service ai Scania din jurul lumii folosesc zilnic diverse expresii, care nu fac neapărat parte din terminologia oficială sau nu reprezintă o secvenţă corespunzătoare de cuvinte. În cazul de față, o căutare în FRAS cu ”uneven idle/ralanti neuniform” a fost inutilă. Dar o căutare făcută cu motorul cu IA a fost o reuşită imediată. Actualizarea de software cerută a fost efectuată, problema a fost rezolvată, iar clientul a plecat fericit.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...