Noua gamă DAF de construcții a fost prezentată la începutul lunii aprilie 2019, care vine în întâmpinarea operatorilor din domeniu cu o serie de configurații noi.Gama DAF de construcții se extinde cu noi posibilități de configurare, inclusiv un tridem rigid 8×4 cu tandem motor și punte spate direcțională. DAF introduce, de asemenea, o punte față de 10 tone și o nouă axă portantă nedirecțională de 7.5 tone. Noile evoluții subliniază ambiția DAF de a-și extinde prezența în segmentul profesional și în special în sectorul construcțiilor.
Noua punte față de 10 tone
– Evită suprasolicitarea
– Pentru utilizarea cu macarale grele direct în spatele cabinei
Axă portantă nouă, de 7,5 tone
– Carcasă ultra-rigidă din oțel turnat
– Greutate redusă
– Capacitate de încărcare statică de 26 de tone
CF și XF 8×4 FAW tridem rigid cu două punți motoare și una portantă direcțională
– Tracțiune maximă pentru funcționarea on / off road
– încărcătura utilă brută de până la 27 de tone
– Manevrabilitate excelentă
CF 10×4 rigid cu tandem motor
– Șasiu de basculantă pentru utilizare intensă
– Conversia de către Estepe
– MMTA de 49 de tone
– Sarcina utilă netă de aproximativ 30 de tone
8×2 rigid, cu punțile frontale direcționale și o axă de tracțiune, acum disponibilă și pentru XF
– MMTA de 37 de tone
Cap tractor XF 8×4 FTM pentru transporturi excepționale
– Greutatea combinației de până la 120 de tone
– MMTA tehnic de 41 de tone
”2018 a fost un an istoric pentru DAF. Am încheiat anul ca a doua marcă de camioane din Europa în segmentul greu, cu o cotă de piață de 16,6%, și lider în segmentul autotractoare. În segmentul vehiculelor de construcții există un potențial de creștere considerabil pentru DAF. Oferim o gamă largă de șasiu și axe robuste, transmisii eficiente și cabine confortabile”, a declarat Richard Zink, director de marketing și vânzări și membru al Consiliului de administrație al DAF Trucks.
Comentați?