Eforturile IVECO pentru limitarea răspândirii COVID-19
Home Noutati Eforturile IVECO pentru limitarea răspândirii COVID-19
Noutati

Eforturile IVECO pentru limitarea răspândirii COVID-19

2

IVECO a ajutat comunitățile în care operează să depășească provocările cauzate de virusul COVID-19. În afară de susținerea clienților pentru a continua să asigure lanțul de aprovizionare, Iveco a sprijinit și diverse inițiative locale anti-pandemie.”Marca IVECO este conștientă de responsabilitatea sa socială, ca unul dintre cei mai mari de producători de camioane și autobuze din lume. Vehiculele noastre au ajutat comunitățile locale peste tot pe glob, prin transportarea bunurilor critice, susținerea producției de alimente sau construcției de infrastructură vitală. Vom rămâne alături de comunități. Împreună, suntem de neoprit”, a declarat Thomas Hilse, președintele IVECO.

În România, IVECO și-a pus la dispoziție flota de vehicule demo. Trei vehicule Iveco Daily cu suprastructură frigorifică, dintre care două alimentate cu CNG, sunt folosite în această perioadă de Crucea Roșie România. Vehiculele CNG sunt alimentate gratuit, grație unui parteneriat cu ENGIE România. Un al patrulea vehicul a fost oferit pentru Grupul Comunitar Galați, o fundație care transportă alimente și materiale sanitare pentru persoanele cu dizabilități sau defavorizate.

În Spania, fabricile IVECO folosesc imprimantele 3D pentru a produce viziere. Peste 400 de astfel de echipamente de protecție au fost livrate într-o săptămână către spitale, Crucea Roșie, centrele de îngrijire și poliție. IVECO Spania a donat mănuși și măști de protecție în Madrid și Castilla y León.

În Italia, IVECO a pus la dispoziția biroului local Crucea Roșie din Piemont cinci vehicule Daily, până în noiembrie 2020. Alte trei vehicule au mers la asociația non-profit ”Soccorso dell’Ordine di San Giovanni in Italia”.

În Finlanda, IVECO a oferit pentru trei luni o ambulanță nouă Spitalului Universitar din Helsinki. Ambulanța IVECO va transporta la spital pacienți COVID-19.

În fine, în această perioadă a menținut toate atelierele de service autorizate deschise. Unde a fost posibil, diagnoza și reparațiile la modelele S-WAY și Daily din noua generație s-au făcut de la distanță. De asemenea, a rămas activ serviciul de asistență non-stop.

Citește și:

Iveco Daily diesel, transformat în hibrid plug-in

Otokar va produce în Turcia autobuze Iveco

IVECO se alătură proiectului ”România plantează pentru mâine”

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Noutati

Noua formulă de calcul a RCA pentru risc ridicat, operaţională

Noua formulă de calcul a primei RCA recomandate pentru categoria asiguraţilor cu...

Noutati

Karol Sokol preia funcția de Managing Director în cadrul Scania Black Sea Unit

Începând cu 1 aprilie, Benoît Tanguy, actualul Managing Director al Scania Black...

Noutati

USER: Reducere de 20% pentru înscrierea la cursuri online în domeniul expedițiilor rutiere de mărfuri

Uniunea Societăților de Expediții din România (USER) acordă o reducere de 20%...