Compania daneză OA-Opbyg, specializată în modificări de vehicule, a construit recent un model Volvo FH16 special, cu nu mai puțin de 7 axe.Modelul rigid Volvo FH16 cu 7 axe va fi echipat cel mai probabil cu o suprastructură foarte specială: o pompă de beton pentru lucru la mare înălțime sau o macara de mare capacitate. Greutatea suplimentară este o nimica toată pentru motorul Volvo de 750 CP, cel mai puternic motor de camion din Europa până de curând, când Scania a prezentat un V8 de 770 CP.
Ce știm sigur este că OA-Opbyg a plecat de la un model din fabrică 6×4. Șasiul a fost lungit serios și au fost adăugate 4 axe suplimentare: una în fața și alte două în spatele punților motoare, plus o axă modulară. A rezultat o configurație 12×4+2.
Cele patru axe suplimentare sunt echipate cu sistem hidraulic de direcție, pentru o manevrabilitate cât mai bună. Toate cele 7 axe dispun de suspensii cu aer, iar sistemul de frânare este EBS.
Otokar a intrat într-o asociere de tip joint venture cu Automecanica, una...
deCargo & Bus25 aprilie 2025Scania anunță startul Caravanei „Drive Like a Pro – Scania Test &...
deCargo & Bus22 aprilie 2025Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) anunță că a relansat...
deCargo & Bus18 aprilie 2025Modelele DAF XF, XG și XG+ pot fi acum livrate cu un...
deCargo & Bus10 aprilie 2025
Comentați?