Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19
Home Autobuze Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19
AutobuzeVehicule speciale

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19

430

În doar trei săptămâni, Daimler Buses a convertit un autobuz urban Citaro intr-un vehicul special pentru transport de pacienți infectați cu noul coronavirus.După conversia realizată la fabrica din Neu-Ulm, autobuzul a devenit cea mai mare ambulanță din Germania. Timp de cel puțin 6 luni, vehiculul va fi folosit de Crucea Roșie Germană (DRK). Proiectul este susținut și de Spitalul Universitar din Ulm, care va oferi personalul medical necesar. Șoferii și personalul de service sunt angajați ai operatorului SWU.

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19Ideea conversiei i-a aparținut lui David Richter, directorul general al DRK. În doar câteva zile, un autobuz demo din stocul Daimler Buses a fost pus la dispoziție. Apoi, 12 angajați ai fabricii din Neu-Ulm au modificat autobuzul într-o ambulanță de mare capacitate în doar 15 zile lucrătoare.

Vehiculul Citaro folosit acum pentru transport de pacienți aflați în stare critică a fost construit în 2019, configurat inițial cu 45 de scaune. Majoritatea acestora au dispărut, fiind înlocuite de patru paturi echipate complet pentru terapie intensivă. Personalul este alcătuit din doi medici de terapie intensivă, trei paramedici și doi asistenți.

Autobuz Citaro convertit pentru transport de pacienți COVID-19Diferențele majore la exterior sunt cele două girofaruri și geamurile laminate, pentru intimitatea pasagerilor. Echipamentele speciale sunt însă din belșug la interior. De exemplu, un nebulizator poate fi folosit pentru dezinfectarea compartimentului pasagerilor după fiecare transport. Spațiul șoferului este complet separat de cel al pasagerilor, iar sistemul de ventilare a fost și el reproiectat. Ca urmare, șoferul nu este expus infectării.

Ambulanța Citaro va fi folosită în special pentru transport de pacienți aflați în stare critică în statul Baden-Württemberg. La nevoie, ea poate fi folosită și în alte regiuni sau în transferuri între state diferite.

Citește și:

1607 autobuze electrice noi înmatriculate în 2019 în Europa

Karsan va lansa în acest an modelul Atak Electric Autonom

Noua gamă de autobuze hibrid Volvo S-Charge

Comandă pentru 20 de autobuze Solaris cu hidrogen

Mercedes-Benz răspunde provocării lansate de Audi

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

eCitaro
AutobuzeNoutati

Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell, roadshow în România

În perioada 15 septembrie – 3 octombrie, Daimler Truck & Bus România...

Daimler Buses
AutobuzeNoutati

Daimler Buses, acord de cooperare cu Otokar

Începând cu septembrie 2026, producătorul turc de autobuze Otokar va produce autobuzul...

AutobuzeNoutati

CaetanoBus obține o comandă în Porto

Compania CaetanoBus a primit un nou contract în valoare de 11,6 milioane...

Setra
AutobuzeNoutati

Tehnologie „H₂ Coach”: primul autocar Setra alimentat cu pile de combustie

Daimler Buses trimite în teste primul său autocar cu sistem de propulsie...