Primele camioane electrice Volvo FL Electric distributie
Home Camioane Volvo începe să vândă camioane grele electrice
CamioaneTehnologie

Volvo începe să vândă camioane grele electrice

58

Volvo Trucks anunță începerea vânzărilor de camioane electrice grele Volvo FL și Volvo FE pe câteva piețe din Europa, pentru a răspunde cererii crescânde de soluții de transport eco în zone urbane.Aceste camioane grele electrice au fost proiectate pentru distribuție, colectarea deșeurilor și alte aplicații de transport urban. Începerea producției modelelor Volvo FL Electric (16 tone) și Volvo FE Electric (27 tone) este planificată pentru martie 2020. Vânzările vor începe mai întâi în Suedia, Norvegia, Germania, Elveția, Franța și Olanda.

”Urbanizarea globală necesită, cât mai curând, o logistică urbană cu autocamioane cu emisii zero și cât mai silențioase. Cu Volvo FL Electric și Volvo FE Electric suntem capabili să răspundem atât solicitărilor puternice de mediu, cât și nevoilor comerciale ridicate ale clienților noștri. Una dintre provocări este aceea de a maximiza sarcina utilă, în același timp cu extinderea autonomiei de deplasare. Soluțiile Volvo Trucks se vor baza pe nevoile fiecărei afacerii, luând în considerare o serie de parametri, precum ciclurile de conducere, capacitatea de încărcare și analiza rutelor, pentru a utiliza capacitatea bateriei în cel mai eficient mod posibil”, spune Jonas Odermalm, VP Product Line Electromobility.

Volvo FL Electric și Volvo FE Electric au fost dezvoltate în strânsă colaborare cu o serie de clienți care operează în Goteborg (Suedia). Răspunsul a fost foarte pozitiv, iar șoferii implicați în colaborare sunt deosebit de impresionați de motor și transmisie, de accelerarea cursivă și de silențiozitatea camioanelor.

”Deși răspunsul clienților a fost pozitiv, recunoaștem că infrastructura de încărcare este încă în curs de dezvoltare în majoritatea orașelor și lucrăm alături de parteneri publici și privați pentru a conveni asupra unei strategii pe termen lung pentru extinderea infrastructurii de încărcare a bateriilor. Dar este evident că trebuie să crească ritmul de dezvoltare al acestei infrastructuri”, explică Jonas Odermalm.

Abordarea schimbărilor climatice va necesita disponibilitatea mai multor tehnologii de propulsie. ”Vehiculele electrice, încărcate cu energie electrică din surse regenerabile, sunt într-adevăr un pas semnificativ către o distribuție urbană mai durabilă. Cu toate acestea, nu va exista o singură sursă de energie unică care să rezolve schimbările climatice și toate celelalte probleme de mediu. Diferite tipuri de transport necesită diferite tipuri de soluții de propulsie”, concluzionează Jonas Odermalm.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...