teste cu Mercedes eActros Meyer-Logistik
Home Camioane Concluziile după primul an de teste cu eActros
CamioaneTehnologie

Concluziile după primul an de teste cu eActros

84

De peste un an, camionul electric Mercedes-Benz eActros este testat de clienți în condiții reale. Săptămâna acesta, în cadrul unui eveniment din Wörth am Rhein, Mercedes-Benz Trucks a prezentat concluziile după primul an de teste cu eActros, în cadrul programului ”Innovation Fleet”.În toamna anului 2018, Mercedes-Benz Trucks a început să ofere camioane eActros de 18 și 25 de tone clienților din Germania și Elveția, cu scopul de a fi testate în condiții reale. În urma evaluărilor a zeci de mii de kilometri conduși și a schimbului de informații cu șoferii profesioniști, cu distribuitorii și managerii de flote, Mercedes-Benz Trucks a obținut numeroase informații utile cu privire la eActros.

Acestea vor fi folosite pentru a dezvolta în continuare camionul eActros pentru producția de serie, ce urmează să înceapă în 2021. În general, feedback-ul clienților și rezultatele testelor au demonstrat faptul că, datorită Mercedes-Benz eActros, transportul greu de distribuție pe distanțe scurte este posibil cu zero emisii și operare silențioasă.

”Suntem pe drumul cel bun cu acest concept din spatele Mercedes-Benz eActros. În opinia mea, această confirmare este esențială, după mai mult de un an de teste intensive realizate în condiții reale. Le sunt extrem de recunoscător clienților noștri, întrucât sprijinul lor constant reprezintă o contribuție enormă pentru producția de serie a acestui autovehicul”, a declarat Andreas von Wallfeld, Director de marketing, vânzări și service în cadrul Mercedes-Benz Trucks.

Concluziile după primul an de teste cu eActros

Una dintre informațiile confirmate în urma testelor practice este faptul că autonomia de până la 200 km a eActros reprezintă o cifră realistă, indiferent de încărcătură, rută sau topografie. În ceea ce privește disponibilitatea și performanța, eActros nu este în niciun fel inferior unui camion convențional cu motor diesel în traficul urban, pe autostradă sau în afara orașelor. Sistemul de răcire al încărcăturii și sistemul de aer condiționat – ambele electrice – au funcționat perfect nu doar în timpul verii foarte fierbinți din acest an, ci și la temperaturile scăzute din iarnă. Șoferii au fost impresionați de cuplul disponibil constant pentru toate nivelurile de viteză, dar și de operarea silențioasă a autovehiculului și de experiența plăcută de conducere. Mai mult, dacă șoferul alege un stil de condus anticipativ, energia electrică poate fi recuperată cu ajutorul frânei de motor. Astfel, pedala de frânare este rar folosită.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Din 1 ianuarie 2025 se aplică „Rovinieta de Braşov”

De la începutul anului viitor, pe mai multe drumuri administrate de Consiliul...

NoutatiTehnologie

4,3 milioane de roboți industriali în uzinele din întreaga lume la finele lui 2023

Pentru al treilea an la rând, numărul roboţilor instalaţi în uzinele din...

CamioaneNoutati

IVECO și Eurospeed deschid seria evenimentelor de lansare oficială a gamei Model Year 2024 în România, la Suceava

IVECO, în parteneriat cu dealerul Eurospeed, organizează un eveniment dedicat prezentării celor...

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...