Scania 540 S a câștigat Testul de 1000 de puncte și European Truck Challenge
Home Camioane Scania 540 S a câștigat Testul de 1000 de puncte și European Truck Challenge
Camioane

Scania 540 S a câștigat Testul de 1000 de puncte și European Truck Challenge

245

Scania a câștigat, cu autotractorul 540 S, două teste comparative de consum organizate în toamna trecută de publicații de specialitate din Germania: Testul de 1000 de Puncte şi European Truck Challenge (ETC).

La Testul de 1000 de puncte, care a avut loc în octombrie 2020, au participat Scania 540 S, MAN TGX 18.510 BLS şi Mercedes Actros 1853 LS. La concursul ETC din noiembrie 2020 au participat DAF XF 530, Scania 540 S, MAN TGX 18.510 BLS şi Mercedes Actros 1853 LS. Toţi producătorii europeni majori au fost invitaţi la ambele teste.

”Câştigând aceste teste comparativ, dovedim încă o dată poziţia de lider pe care o deţine Scania în industrie. Când jurnalişti independenţi şi experimentaţi evaluează toate aspectele relevante ale produselor noastre, folosind metode ştiinţifice şi comparându-le cu cele ale colegilor noştri, rezultatele spun o poveste care este extrem de importantă pentru potenţialii cumpărători de camioane”, a declarat Stefan Dorski, șeful Scania Trucks.

Testul de 1000 de puncte şi ETC sunt printre cele mai importante teste comparative pentru camioane grele din lume. Dotările cabinelor, mediul în care lucrează şoferul, confortul locului de dormit, nivelele de zgomot, toate acestea sunt evaluate, alături de alte aspecte precum comportamentul camionului în trafic, schimbarea treptelor de viteză şi modul de funcţionare.

Camioanele sunt conduse mai mult de 300 km pe diverse tipuri de drumuri publice, echipate cu echipamente calibrate de măsurare a consumului de combustibil, pentru a confirma cu cea mai mare corectitudine consumul real de combustibil. Fiecare aspect este notat, iar notele se adună pentru a forma rezultatul final al fiecărui camion.

”Ni s-au acordat cele mai multe puncte la ambele teste, dar, eu, personal, sunt cel mai mândru de faptul că camionul nostru a avut cel mai redus consum de combustibil, oferind în acelaşi timp cea mai ridicată viteză medie”, a mai spus Dorski.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Nisipul uzat din turnătoria Scania devine mortar la Weber Saint-​Gobain

Scania a anunțat că-și propune în 2025 să transforme 20.000 de tone...

CamioaneNoutati

Restricții de tonaj impuse pe Podul Giurgiu-Ruse

Ministerul de Externe anunță că doar TIR-urile cu lățimea maximă de 2,55...

CamioaneNoutati

Sustainable Truck of the Year 2025. Cine sunt câștigătorii

Ceremonia de premiere a Sustainable Truck of the Year 2025, singurele premii...

CamioaneNoutati

BASF Coatings și Koch International se bazează pe camioanele electrice pentru transportul pe distanțe lungi

BASF Coatings, un partener principal pentru soluții inovatoare pentru acoperirea suprafețelor, și...