Noul Volvo FMX: camionul de construcții face un pas în viitor
Home Camioane Noul Volvo FMX: camionul de construcții face un pas în viitor
Camioane

Noul Volvo FMX: camionul de construcții face un pas în viitor

31

Volvo Trucks a lansat noul Volvo FMX cu o cabină complet nouă, cu sarcină utilă sporită și cu caracteristici inovatoare de siguranță.Cu sarcini utile crescute pe puntea față de până la 20 de tone și cu o punte tandem de 38 de tone, noul Volvo FMX este conceput pentru cele mai dificile condiții și pentru cele mai solicitante activități.

Noul Volvo FMX este construit pe o platformă complet nouă de cabină, bazată pe experiența Volvo îndelungată și de succes în furnizarea de autocamioane robuste și funcționale pentru segmentul de construcții. FMX oferă acum mai mult spațiu în cabina de zi și posibilitate de depozitare de până la 800 de litri. Șoferii beneficiază și de vizibilitate îmbunătățită datorită liniei coborâte a ușii și noilor oglinzi retrovizoare. Vizibilitatea poate fi îmbunătățită și mai mult prin adăugarea unei camere video, montată pe oglinda de pe partea pasagerului, care oferă o vizibilitate mai amplă pe partea laterală a camionului.

Bordul a fost și el modernizat, după modelul noului Volvo FH. Un nou volan cu opțiunea de înclinare a coloanei acestuia îi oferă șoferului o poziție mai ergonomică de deplasare. Noul FMX vine și cu un nou panou de control al tracțiunii, care ajută șoferul să gestioneze cu ușurință și rapid situații potențial periculoase, atât pe șosea, cât și în teren accidentat.

Noua cabină de dormit oferă posibilități de depozitare îmbunătățite, inclusiv un compartiment mare de depozitare sub pat. Confortul cabinei este îmbunătățit și mai mult printr-o izolare eficientă, care oferă protecție la frig, căldură și zgomot. Deplasarea între scaunul șoferului și pat este mai ușoară ca niciodată datorită noului design al manetei schimbătorlui I-Shift.

Noul Volvo FMX este echipat cu cel mai puternic șasiu Volvo – cu o punte tandem de 38 de tone care permite o sarcină maximă în combinație (GCW) de până la 150 de tone. În plus, a fost actualizată suspensia față pneumatică, permițând sarcini pe puntea față de până la 10 tone (20 tone pentru punți față duble).

Noul Volvo FMX preia și noile sisteme de asistență și siguranță apărute pe noul Volvo FH. Pentru activități deosebit de dificile, cum ar fi cele de minerit, Volvo FMX este echipat cu o trapă opțională de plafon din oțel, cu mâner de ieșire în caz de urgență, care permite inlăturarea intregii trape.

Date despre noul Volvo FMX

• Cabine: Cabină de zi, cabină de zi joasă, cabină de dormit joasă, cabină de dormit, cabină Globetrotter, cabină pentru echipaj. Pachete exterioare și interioare de accesorii pentru design individual.
• Un nou volan cu opțiunea de înclinare a coloanei volanului pentru o poziție mai ergonomică de deplasare.
• Sistem de schimbare a treptelor de viteză: I-Shift și I-Shift cu trepte de forță, cu pachete software pentru diferite aplicații de transport.
• Farurile: Faruri cu halogen sau LED.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Camioane

Demonstratorul tehnologic autonom Freightliner eCascadia

Daimler Truck își propune să ating ținta de a produce camioane cu...

Camioane

Renault, electrificare pe șantiere

Cu ocazia salonului Intermat, producătorul francez anunță lansarea primului vehicul de șantier...

Camioane

Euro NCAP, detalii despre primele teste de evaluare a siguranței camioanelor

Euro NCAP anunță în mod oficial o etapă importantă în dezvoltarea către...

Camioane

Scania câștigă pentru a noua oară testul comparativ Green Truck

În fiecare an, producătorii de camioane grele din Europa sunt invitați la...