IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz
Home Camioane IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz
CamioaneTehnologie

IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz

52

Parlamentul Germaniei va prelungi scutirea de la taxele de drum pentru camioanele de peste 7,5 tone alimentate cu gaz natural și după finalul anului 2020.

Introdusă inițial la 1 ianuarie 2019, scutirea de la plata taxelor de drum pentru camioanele alimentate cu gaz va fi prelungită până la 31 decembrie 2023. Astfel, camioanele grele IVECO S-WAY NP și IVECO X-WAY NP vor continua să călătorească gratis pe autostrăzile germane.

”IVECO salută vestea că Germania a propus extinderea scutirii de la plata taxelor de drum pentru camioanele pe gaz. Decizia finală, așteptată în iunie, va însemna o recunoaștere clară a beneficiilor de mediu ale acestei tehnologii. Infrastructura LNG este în creștere, zi de zi apar stații noi de realimentare. Tranziția către transportul pe bază de LNG este de neoprit, iar prin folosirea biometanului transportul poate deveni fără emisii”, a declarat Thomas Hilse, președintele IVECO.

Noul IVECO S-WAY NP, în versiunea sa de alimentare doar cu LNG, are cea mai mare autonomie de pe piață, de până la 1.600 km. Iveco folosește tehnologia de alimentare cu gaz de peste 20 de ani, interval în care a livrat peste 7.000 de vehicule LNG în Europa.

În prezent, rețeaua de alimentare cu gaz natural acoperă principalele rute de transport din Europa. Se estimează că numărul de stații LNG va crește de la 249 în 2019 la peste 450 în 2022. În particular, infrastructura din Germania se va dezvolta rapid, deoarece Guvernul vede gazul natural ca un element cheie în strategia de atingere a obiectivelor climatice.

În afară de Germania, o excepție de la plata taxelor de drum pentru camioanele LNG se aplică și în Austria, în Tyrol. O schimbare a regulilor de taxare s-a introdus de la 1 ianuarie 2020, de când LNG este clasificat ca gaz și nu ca un carburant fosil.

Citește și:

Record pentru Stralis NP 460: 1.728 km cu un plin de LNG

Este alimentarea cu LNG potrivită pentru afacerea ta?

DKV își extinde rețeaua cu stațiile LIQVIS LNG

Diferența dintre gazul natural comprimat (CNG) și gazul petrolier lichefiat (GPL)

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...