IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz
Home Camioane IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz
CamioaneTehnologie

IVECO salută decizia Germaniei de a prelungi scutirea de taxe pentru camioanele alimentate cu gaz

145

Parlamentul Germaniei va prelungi scutirea de la taxele de drum pentru camioanele de peste 7,5 tone alimentate cu gaz natural și după finalul anului 2020.

Introdusă inițial la 1 ianuarie 2019, scutirea de la plata taxelor de drum pentru camioanele alimentate cu gaz va fi prelungită până la 31 decembrie 2023. Astfel, camioanele grele IVECO S-WAY NP și IVECO X-WAY NP vor continua să călătorească gratis pe autostrăzile germane.

”IVECO salută vestea că Germania a propus extinderea scutirii de la plata taxelor de drum pentru camioanele pe gaz. Decizia finală, așteptată în iunie, va însemna o recunoaștere clară a beneficiilor de mediu ale acestei tehnologii. Infrastructura LNG este în creștere, zi de zi apar stații noi de realimentare. Tranziția către transportul pe bază de LNG este de neoprit, iar prin folosirea biometanului transportul poate deveni fără emisii”, a declarat Thomas Hilse, președintele IVECO.

Noul IVECO S-WAY NP, în versiunea sa de alimentare doar cu LNG, are cea mai mare autonomie de pe piață, de până la 1.600 km. Iveco folosește tehnologia de alimentare cu gaz de peste 20 de ani, interval în care a livrat peste 7.000 de vehicule LNG în Europa.

În prezent, rețeaua de alimentare cu gaz natural acoperă principalele rute de transport din Europa. Se estimează că numărul de stații LNG va crește de la 249 în 2019 la peste 450 în 2022. În particular, infrastructura din Germania se va dezvolta rapid, deoarece Guvernul vede gazul natural ca un element cheie în strategia de atingere a obiectivelor climatice.

În afară de Germania, o excepție de la plata taxelor de drum pentru camioanele LNG se aplică și în Austria, în Tyrol. O schimbare a regulilor de taxare s-a introdus de la 1 ianuarie 2020, de când LNG este clasificat ca gaz și nu ca un carburant fosil.

Citește și:

Record pentru Stralis NP 460: 1.728 km cu un plin de LNG

Este alimentarea cu LNG potrivită pentru afacerea ta?

DKV își extinde rețeaua cu stațiile LIQVIS LNG

Diferența dintre gazul natural comprimat (CNG) și gazul petrolier lichefiat (GPL)

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

DACHSER va folosi 12 Mercedes eActros 600

DACHSER va folosi 12 Mercedes eActros 600 suplimentare pentru transportul alimentelor în...

CamioaneNoutati

FIA ETRC vede în hidrogen posibilă sursă de energie pentru viitor

În 2023, a fost înființat un grup de lucru oficial FIA pe...

CamioaneNoutati

Nikola este la un pas de faliment

Despărțirea de Iveco, cu care avea un parteneriat, pare să fi fost...

CamioaneNoutatiVehicule speciale

JOST confirmă oficial achiziția Hyva

JOST confirmă oficial achiziția Hyva, un specialist global în soluții hidraulice pentru...