Tudor Manea vicepresedinte grupul eMAG
Home Logistică Grupul eMAG, creștere de 17,5% în 2018
Logistică

Grupul eMAG, creștere de 17,5% în 2018

49

Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

”Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

În prezent, grupul eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de vânzători listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul partenerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți vânzători să intre în acest program.

Rețea de livrare extinsă
Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18:00 la 23:59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de dulapuri easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...