Tudor Manea vicepresedinte grupul eMAG
Home Logistică Grupul eMAG, creștere de 17,5% în 2018
Logistică

Grupul eMAG, creștere de 17,5% în 2018

67

Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

”Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

În prezent, grupul eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de vânzători listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul partenerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți vânzători să intre în acest program.

Rețea de livrare extinsă
Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18:00 la 23:59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de dulapuri easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

DP World România primește certificarea Great Place to Work

DP World România, filiala unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii...

LogisticăNoutati

DSV va prelua DB Schenker, prezent și în România, printr-o tranzacție care se ridică la 14 miliarde de euro

Grupul danez de transport DSV A/S a câştigat cursa pentru achiziţionarea divizii...

LogisticăNoutati

WDP: Companiile preferă din ce în ce mai mult nearshoring-ul în favoarea offshoring-ului

Nearshoring-ul a câștigat o popularitate semnificativă în ultimii ani, înlocuind practicile tradiționale...

LogisticăNoutati

Vânzarea DB Schenker. Două oferte în valoare de 14 miliarde de euro pentru divizia de logistică

Grupul danez de transport DSV A/S şi un consorţiu condus de fondul...