GEFCO România introduce tehnologia PDA în platformele de grupaj
Home Logistică GEFCO România introduce tehnologia PDA în platformele de grupaj
Logistică

GEFCO România introduce tehnologia PDA în platformele de grupaj

54

GEFCO România a finalizat procesul de implementare a PDA (asistent digital personal) în toate platformele implicate în schema sa de distribuție Groupage (GRP), îmbunătățind nivelul serviciului oferit clienților săi locali și internaționali. Astfel, platformele situate în Joița, Arad, Bacău, Sibiu și Cluj au fost echipate cu cele mai bune echipamente tehnologice.Soluția tehnică vine ca răspuns la creșterea numărului de livrări de mărfuri, dar și a exigenței clienților, care vor livrări rapide și precise, ușor de urmărit în timp real.

Ca urmare a rolului tot mai mare al transporturilor de grupaj din portofoliul de servicii al GEFCO România și prin intensificarea digitalizării în toate industriile, declanșată de epidemia COVID-19, finalizarea implementării PDA pe toate platformele GRP va aduce beneficii tuturor părților implicate în această soluție.

GEFCO România introduce tehnologia PDA în platformele de grupajPDA-urile asigură trasabilitatea coletelor până la ultima etapă a procesului – ceea ce implică starea în timp real a livrării, geolocalizării și e-POD în timp real (dovada electronică a livrării). În afară de o precizie sporită de încărcare și o viteză mai mare de identificare a coletelor pentru fiecare camion de livrare, instrumentul ajută la reducerea lucrărilor administrative legate de fiecare transport, deoarece stările din Sistemul de Management al Transporturilor sunt înregistrate automat din PDA-uri, iar e-POD-urile sunt arhivate automat în sistem. Nu în ultimul rând, este asigurat un proces fără hârtie pentru livrările efectuate cu PDA-urile.

”Prin acest proiect continuăm să venim în sprijinul clienților cu noi soluții care vor crea valoare adăugată și vor optimiza unele procese de lucru. Credem că, mai ales în condițiile actuale, este necesară o abordare diferită, trebuie să punem mai mult accent pe transformarea digitală și pe adoptarea noilor tehnologii în fluxurile noastre de business. Operațiunile derulate împreună cu clienții și partenerii noștri vor fi mai ușor de urmărit și vor putea fi accelerate prin folosirea PDA-urilor”, a declarat Dan CHIRAN, Overland & Contract Logistics Manager la GEFCO România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...