GEFCO a achiziționat compania Chronotruck

Această achiziție se înscrie in strategia GEFCO de a folosi tehnologii noi care îmbunătățesc experiența consumatorului. Astfel, GEFCO oferă servicii digitale complete pentru a veni în întâmpinarea atât a nevoilor curente, cât și ale celor viitoare ale oricărui jucător din mediului logistic.
Chronotruck s-a lansat în 2016, cu misiunea de a oferi cea mai bună platformă pentru companii, dedicată comenzilor de expediții, care reduce totodată numărul transporturilor fără marfă ale companiilor de transport. Pentru companii, Chronotruck oferă acces la transportatorii din proximitate și un portofoliu inovator de servicii digitale, care includ un sistem instant de cotare, geo localizare, dovadă de livrare și facturare electronică. În ceea ce privește transportatorii, aceștia își pot optimiza livrările prin accesul la marfa disponibilă în apropierea rutei de transport, acces ce permite o funcționare la capacitate maximă a tirurilor. În prezent, Chronotruck are peste 9.000 de clienți.
GEFCO aduce experiența solidă în logistica integrată și de volume mari, în timp ce Chronotruck are agilitate, cunoștințe tehnice și accesabilitate, care pot transforma experiența clientului într-una cu adevărat inovatoare. Chronotruck va avea continuitate ca brand și entitate independentă în cadrul GEFCO.
Luc Nadal, CEO GEFCO, a declarat: ”Suntem încântați să îi avem alături de noi pe cei din echipa Chronotruck și soluțiile lor inovatoare. Astfel, portofoliul GEFCO continuă să se dezvolte cu servicii inteligente și flexibile. Expertiza lor aduce o schimbare prin digitalizare, îmbunătățind experiența clienților. De asemenea, parteneriatul nostru va reduce amprenta asupra mediului datorită camioanelor care operează la încărcătură maximă”.
”GEFCO România are constant o rată mare de adopție pentru soluții inovatoare și este mereu pregătit să preia și să dezvolte tehnologii de viitor. De exemplu, o aplicație mobilă de Track&Trace care este în prezent folosită de mai multe subsidiare GEFCO. La începutul dezvoltării ei de către Grup, GEFCO România a început să o testeze și să o dezvolte alături de unul dintre clienții săi. Aplicația a revoluționat comunicarea dintre șoferi și clienții care, pe lângă statusul comenzii, pot primi alerte și notificări în cazul unor evenimente neprevăzute direct pe telefonul mobil, ceea ce le permite să acționeze rapid”, a spus și Jerome Chevrolet, Director General GEFCO România și Manager Regional în Balcani.
