Gebrüder Weiss România multimodal
Home Logistică Gebrüder Weiss România, creștere de 7% în 2018
Logistică

Gebrüder Weiss România, creștere de 7% în 2018

43

Gebrüder Weiss România a raportat pentru 2018 plusuri pentru principalii săi indicatori, demonstrând o poziție solidă în industria locală a logisticii și transporturilor. Cifrele pozitive și abordarea unor noi segmente de business sunt premisele pentru o creștere sustenabilă și pentru anul în curs.În anul 2018, comparativ cu 2017, Gebrüder Weiss România a înregistrat o cifră de afaceri de 62 milioane de euro, reprezentând un plus de 7%, care a fost susținută prin creșteri cu 12% a numărului de transporturi efectuate (la 1,2 milioane de tone) și cu 3% a numărului de angajați. Performanțele locale sunt în linie cu cele ale companiei-mamă, care a raportat, de asemeni, o creștere globală de 8,3% a cifrei de afaceri.

”Anul 2018 ne-a adus satisfacții importante pe planurile pe care ne-am propus dezvoltarea. Aceasta creștere se datorează în principal echipei de profesioniști care a atins nivelul de maturitate si a acumulat experiența necesară implementării strategiei de dezvoltare și a proiectelor complexe pentru clienții noștri”, a declarat Viorel Leca, director general Gebrüder Weiss România.

Din perspectiva infrastructurii logistice, în iunie 2018 a fost finalizată extinderea punctului de lucru de la Sibiu, ridicându-se un nou terminal logistic și un centru de cross-docking pe o suprafață de 4.500 mp. În prezent, GW România își deservește clienții cu o suprafață totală ajunsă la circa 60.000 mp, drept consecință a cererii în creștere din regiune. ”Mulţumită extinderii putem veni şi mai bine în întâmpinarea solicitărilor clienţilor şi volumului crescut de comenzi”, a mai spus Viorel Leca.

Pentru 2018, o decizie strategică a companiei a fost extinderea portofoliului de servicii prin implementarea pe piața locală a unui serviciu de livrări la domiciliu B2C. Serviciul GW pro.line Home cuprinde livrarea comenzilor online direct la adresa consumatorului final, vizând în special produse de mobilier, materiale de construcții sau electronice, și a fost deja testat la nivel internațional de către compania-mamă. Printre plusuri, serviciul include posibilitatea livrării seara sau în zilele de sâmbătă (în anumite zone), până în interiorul locuinței și manipularea mărfurilor de echipe de câte două persoane.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...

Logistică

Sameday extinde rețeaua out of home

Sameday, prima companie de curierat din România care s-a extins în afara...