FAN Courier va utiliza în premieră un ambalaj reutilizabil
Home Logistică FAN Courier va folosi în premieră un ambalaj reutilizabil
Logistică

FAN Courier va folosi în premieră un ambalaj reutilizabil

51

FAN Courier, în parteneriat cu start-up-ul #R-Create și Cărturești, va folosi pentru livrări un ambalaj reutilizabil, în încercarea de a reduce poluarea și risipa.Start-up-ul #R-Create vine în ajutorul industriei de curierat cu o soluție care își propune să reducă semnificativ poluarea și risipa, introducând pe piața românească un ambalaj Returnabil, Reutilizabil și Reciclabil.

Acest ambalaj este fabricat din propilenă, un material durabil care poate fi utilizat fără eforturi de către comercianți și consumatori.

”Din dorința de a renunța la ambajele de unică folosință rezultate din comenzile online și pentru că dorim să încurajăm inițivativele care au ca scop protejarea mediului, FAN Courier se alătura proiectului #R-Create în parteneriat cu Cărturești”, se arată într-un comunicat al celei mai mari companii de curierat din România.

Cum se procedează?

Curierul FAN Courier merge la adresa destinatarului, desigilează ambalajul în fața clientului, îi predă produsele comandate, iar apoi ia înapoi acest ambalaj reutilizabil.

Toate expedierile sunt notate cu serviciul Rbs: la Restituire se va selecta informația ”Retur Ambalaj” și la Observații se va completa ”Retur ambalaj”.

La final, trebuie înregistrat AWB de retur, care se va introduce în spațiul dedicat al ambalajului #R-Create și acesta se va întoarce la expeditor.

Citește și:

FAN Courier a introdus posibilitatea de livrare contactless

Cum condiţionează ministrul Sănătăţii deschiderea teraselor şi a plajelor

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...