FAN Courier a introdus posibilitatea de livrare contactless
Home Logistică FAN Courier a introdus posibilitatea de livrare contactless
Logistică

FAN Courier a introdus posibilitatea de livrare contactless

12

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, a implementat posibilitatea de livrare contactless pentru expedierile la care nu este necesară încasarea de numerar și la care confirmarea de primire se poate genera electronic.FAN Courier anunță că activitatea de curierat se desfășoară în condiții de siguranță pentru clienți și angajați, fără restricții sau limitări în nicio zonă geografică din România. Compania a luat toate măsurile de prevenție impuse de normele în vigoare astfel încât livrarea expedițiilor să aibă loc la timp.

”Criza pe care o traversăm marchează începutul unei noi realități pentru întreaga economie mondială, iar responsabilitatea și încrederea sunt două dintre atributele acestei perioade. Ne bazăm pe încredere în relațiile cu ceilalți și acționăm, individual și colectiv, cu responsabilitate. Echipele noastre sunt la datorie, așa cum o facem de 22 de ani, indiferent că e criză sau nu. Le mulțumim pentru curaj și devotament, pentru responsabilitatea cu care au înțeles că prevenția este în mâinile lor și respectă toate măsurile. Îi asigurăm pe toți clienții și partenerii noștri că serviciul de curierat se desfășoară în condiții de siguranță, că pot sta acasă pentru că noi suntem la datorie și ne facem treaba bine. Le mulțumim pentru încredere și îi încurajăm să acționeze responsabil și, în măsura în care este posibil, să efectueze plăți cu cardul la comercianți, renunțând la plățile ramburs”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner FAN Courier.

Compania a făcut și câteva recomandări clienților pentru această perioadă:

  • Respectă-ți curierul! Este vulnerabil, dar a luat deja măsuri pentru a te proteja de riscuri și pe tine!
    Protejează-te pe tine și pe cei apropiați: poartă mască și mănuși de protecție atunci când ai de preluat o expediție de la curier, dacă ai simptome de gripă sau raceală.
  • Folosește propriul tău instrument de scris pentru a semna de primire sau folosește opțiunea ePOD care elimină confirmarea de primire în format fizic, pe hârtie.
  • Alege plata electronică la comerciant. Elimini astfel un risc suplimentar generat de încasările de numerar! În plus, pentru a evita orice contact cu angajații FAN, poți opta și pentru livrarea contactless. Solicită în scris activarea acesteia trimițând un e-mail pe bucuresti@fancourier.ro.
  • Încă de la debutul crizei generate de COVID-19, compania colaborează strâns cu autoritățile competente și a luat toate măsurile de igienă și prevenție, pentru a-și proteja angajații și clienții. Astfel:

Toți angajații FAN Courier care intră în contact cu clienții au fost dotați cu măști, mănuși de protecție și dezinfectant. Sunt informați constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii, familiile lor și clienții pentru a evita riscul unei posibile infectări. Responsabilii zonali efectuează triaj, iar cei care prezintă vreun simptom de gripă sau răceală nu sunt lăsați să plece pe traseu. Până în prezent, nu există nici un caz de infectare în interiorul organizației.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

STILL în cursa pentru două premii IFOY

STILL concurează anul acesta pentru „Oscarul intralogisticii” în două categorii: La categoria...

Logistică

Soluții de automatizare scalabile și sisteme energetice inteligente pentru intralogistică de viitor

De la soluții inteligente entry-level până la soluții complet integrate: dezvoltările sofisticate...

Logistică

Aquila cumpără Parmafood

Tranzacție pe piața de distribuție: Aquila cumpără Parmafood de la antreprenorul Eugen...

Logistică

Firmele de curierat din România au început să aducă angajați din Nepal

Criza forței de muncă determină firmele din România de curierat să se...