În Europa au fost înmatriculate în luna aprilie 12.126 de camioane de peste 16 tone (zonele, UE, EFTA și UK), în scădere cu 60% față de aceeași lună a anului trecut, informează ACEA.Dintre piețele importante, cele mai mari scăderi au fost cele din Marea Britanie (-80,7%) și Franța (-72,3%). Germania a scăzut în aprilie cu 44,8%, Italia cu 61,9%, iar Spania cu 48,9%.
Scăderi mult mai importante au fost consemnate în centrul și estul continentului: Polonia (-71,7%), Bulgaria (-78,9%), Ungaria (-77,3%), Lituania (-87,6%).
Potrivit ACEA, în România s-a înmatriculat în aprilie 150 de camioane grele noi, în scădere cu 69% față de anul trecut. Datele ACEA diferă însă cu mai mult de 25% față de cele ale DRPCIV.
În perioada ianuarie-aprilie, în Europa au fost înmatriculate 76.002 camioane grele noi, în scădere cu 35,2% față de aceeași perioadă din 2019.
Dintre piețele majore, cele mai mari scăderi sunt Franța (-39,8%) și Marea Britanie (-38,3%). Germania a scăzut în primele 4 luni din 2020 cu 30,8%, Italia cu 25,7%, Polonia cu 47,6%, iar Spania cu 23,6%.
Cele mai mari scăderi din Europa sunt cele din Letonia, Lituania și Slovacia (peste 55%), urmate de cele din Bulgaria, Estonia și Ungaria (puțin sub 50%).
România este creditată de ACEA cu o scădere de 44,9% în primele 4 luni din 2020, față de cea de 45,7% anunțată de DRPCIV.
Scania a anunțat că-și propune în 2025 să transforme 20.000 de tone...
deCargo & Bus21 ianuarie 2025Ministerul de Externe anunță că doar TIR-urile cu lățimea maximă de 2,55...
deCargo & Bus18 ianuarie 2025Ceremonia de premiere a Sustainable Truck of the Year 2025, singurele premii...
deCargo & Bus17 ianuarie 2025BASF Coatings, un partener principal pentru soluții inovatoare pentru acoperirea suprafețelor, și...
deCargo & Bus15 ianuarie 2025
Comentați?