Cum își protejează Renault Trucks angajații din fabrici
Home Camioane Cum își protejează Renault Trucks angajații din fabrici
Camioane

Cum își protejează Renault Trucks angajații din fabrici

79

Dezinfectarea mașinilor, stațiilor de lucru și uneltelor, purtarea de măști, mănuși și distanțarea socială, organizarea mișcării în spațiile comune. Vezi cum își protejează Renault Trucks angajații din fabrici.Renault Trucks pregătește o repornire lentă și graduală a operațiunilor de producție, întrerupte la 18 martie. La 22 aprilie, compania a reluat activitatea la fabrica de motoare din Lyon-Venissieux. Alte fabrici Renault, precum cele de asamblare de la Bourg-en-Bresse și Blainville-sur-Orne, se vor redeschide în săptămânile următoare.

Restartul se va face treptat în toate fabricile, pe parcursul a mai multe săptămâni, în funcție de comenzi, aprovizionarea cu componente și sincronizarea cu alte fabrici ale Grupului Volvo.

Reîncepera producției va fi condiționată și de implementarea unor protocoale de sănătate mai stricte, adaptate fiecărei fabrici, după consultarea cu sindicatele și reprezentanții angajaților. Compania a studiat toate traseele pesonalului, de la sala de pontaj la stațiile de lucru, cu scopul de a elimina riscul de infectare cu coronavirus.

”Vom relua activitățile doar dacă sănătatea și siguranța personalului nu este compromisă. De aceea facem un restart lent, cu o perioadă inițială în care vom testa protocoalele de protecție, precum și lanțul logistic”, a explicat Bruno Blin, președinte și CEO al Renault Trucks.

Cum își protejează Renault Trucks angajații din fabrici:

  • aplicarea măsurilor de protecție și distanțare socială
  • purtarea la scară largă a măștilor și înlocuitorilor lor
  • purtarea de măști FFP2 cu ochelari sau viziere și mănuși când distanța de cel puțin un metru nu poate fi respectată
  • menținerea majorității ușilor deschise pentru a evita contactul cu clanțele
  • curățarea stațiilor de lucru, uneltelor, echipamentelor logistice, vestiarelor și cantinelor
  • organizarea mișcării în spațiile comune (vestiare, coridoare, cantine)
  • extinderea intervalului de începere a programului, pentru a limita numărul de oameni prezenți într-un loc la un moment dat
  • măsuri speciale de ocupare a locurilor în autobuzele de navetă
  • angajații din vânzări, cercetare și dezvoltare vor lucra preponderent de acasă.

În paralel, compania va examina cererile venite de la clienți, dealeri și carosierii parteneri pentru a ajusta nivelul producției din lunile viitoare.

Citește și:

Renault Trucks, alături de Crucea Roșie România

Conducerea Renault Trucks renunță la salarii până la 3 iulie

Problemele motoarelor diesel și cauzele lor: clasa mică

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...