Continental explică ultimele regulamente privind emisiile și simularea VECTO
Home Camioane Continental explică ultimele regulamente privind emisiile și simularea VECTO
CamioaneNoutati

Continental explică ultimele regulamente privind emisiile și simularea VECTO

61

Dezvoltatorul de tehnologie și producătorul de anvelope premium Continental a lansat un microsite ce conține informații utile despre ultimele regulamente privind emisiile de CO2 ale camioanelor grele și instrumentul de simulare VECTO (Vehicle Energy Consumption Calculation Tool).Pentru a combate schimbările climatice în concordanță cu Acordul de la Paris, Comisia Europeană a introdus în 2019 primele regulamente privind emisiile de CO2 ale vehiculelor grele (EU 2019/1242). Regulamentele prevăd o reducere a emisiilor vehiculelor grele cu 15% până în 2025 și cu 30% până în 2030. Reducerile sunt calculate față de anul de referință (iulie 2019 – iunie 2020). Regulamentul se aplică deocamdată camioanelor 4×2 și 6×2 de peste 16 tone, dar CE ia în calcul extinderea aplicabilității.

Pentru a se asigura că obiectivele ambițioase sunt îndeplinite, CE a lansat și instrumentul de simulare VECTO. În noul microsite despre VECTO, Continental își propune să le ofere managerilor de flotă informații complete despre noile regulamente și implicațiile pentru transportatori, având în vedere influența anvelopelor asupra consumului de carburant, și implicit a emisiilor de CO2 generate de vehicul.

Microsite-ul conține următoarele materiale:

  • Materiale video: Un video explică modul în care funcționează VECTO și ce se calculează mai exact pentru vehicule
  • Informațiile despre efectele asupra afacerii, cu o concentrare pe eficiența consumului și o mai bună transparență la cumpărarea unui camion
  • Infografice complete despre noile regulamente, cu date și cifre despre cum sunt calculate performanțele VECTO, ce vehicule sunt afectate, potențialul anvelopelor de a reduce consumul de carburant și costurile de operare ale unei flote, plus alți parametri pentru a reduce emisiile de CO2

”Din discuțiile noastre cu clienții, vedem un interes crescut din partea managerilor de flotă din toată Europa. Consumul de carburant și implicit emisiile de CO2 vor deveni tot mai importante la cumpărarea unui camion nou, dar și la înlocuirea anvelopelor. Vrem să le oferim operatorilor de flote toate informațiile importante despre noile regulamente”, a declarat Constantin Batsch, șeful depatrtamentului Truck Tires Replacement la Continental EMEA.

Parlamentul European afirmă că 25% din emisiile de CO2 din transport din UE sunt generate de vehiculele grele. Dacă producătorii de camioane nu vor respecta noile regulamente, ei vor plăti penalități pentru fiecare vehicul. Impactul anvelopelor asupra costurilor de operare ale flotei ajung până la 40%: ele au o influență semnificativă asupra consumului de carburant (30% din costurile de operare), precum și în costurile de reparații și întreținere (5%) și costul efectiv al anvelopelor (5%).

Citește și:

Ce este VECTO și cum va influența lumea transporturilor?

Legislație: Consumul declarat va facilita alegerile clienților

Un nou Regulament privind emisiile de CO2 pentru autoturisme şi utilitare

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...

NoutatiServicii

DKV Mobility oferă acces la prima rețea de stații de alimentare cu CNG din România

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...