UPS extindere serviciul Worldwide Economy în Europa

UPS extinde în Europa serviciul UPS® Worldwide Economy, o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru produse cu greutate și dimensiuni reduse.
UPS livrare online colet Worldwide Economy

După lansarea din iulie 2019 în SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie, serviciul este acum disponibil și clienților din Germania, Franța și Olanda, fiind planificate în viitor lansări și pe alte piețe europene. Serviciul UPS Worldwide Economy oferă companiilor o opțiune eficientă de transport pentru deservirea clienților din piețe e-commerce cheie din Europa și din afara granițelor acesteia.

”Extinderea serviciului UPS Worldwide Economy în unele dintre cele mai mari piețe de e-commerce din Europa este parte din angajamentul nostru de a oferi IMM-urilor acces la aceleași servicii fiabile și de calitate de care beneficiază și clienții noștri companii mari. Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022. Pe măsură ce comerțul transfrontalier B2C și B2B se extinde tot mai mult, UPS va continua să ofere flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate. Serviciul UPS Worldwide Economy oferă micro-multinaționalelor opțiuni prin care pot valorifica oportunitățile de dezvoltare la nivel internațional”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International.

”Creșterea spectaculoasă a comerțului online a reprezentat un atu pentru companiile mici și mijlocii care doresc să se extindă. Cercetările noastre arată că 68% dintre clienții online fac cumpărături la nivel internațional, așadar nu reprezintă o surpriză faptul că activitatea de comerț online transfrontalier va crește de două ori mai rapid decât comerțul electronic intern. Serviciul UPS Worldwide Economy răspunde cererii tot mai mari de servicii de transport pentru produse cu greutate și dimensiuni reduse. Credem că accesibilitatea soluției noastre le va permite companiilor să-și extindă serviciile de comerț electronic pe noi piețe din întreaga lume”, a spus și Abhijit Saha, vicepreședinte marketing, UPS Europe.

Potrivit unui raport al Comisiei Europene, țările UE au exportat bunuri în valoare de aproape 2 trilioane de euro în afara granițelor, în 2018. Exportul reprezintă o modalitate de a accesa noi clienți și ajută companiile să-și diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbările economice.

Serviciul UPS Worldwide Economy oferă beneficii companiilor din segmentele B2C și B2B, care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale.

Adaugati comentariu