Amelia este noul asistent virtual Wizz Air. Compania spune că acesta va îmbunătăți standardele experiențelor clienților companiei.
Amelia le va permite clienților să obțină cu ușurință informații despre zborurile lor. Și, în același timp, va oferi informații generale utile publicului călător. Noul software de asistență al Wizz Air a fost inspirat de către Amelia Earhart, pionierul aviației americane.
Aceasta a fost prima femeie aviator care a zburat singură peste Oceanul Atlantic. Denumindu-și chatbot-ul după o femeie legendară, compania aeriană dorește să plătească tribut tuturor femeilor din sectorul aviației. Dar și să își arate angajamentul față de o industrie mai echitabilă din punctul de vedere al egalității de șanse între femei și bărbați.
Zsuzsa Poos, Chief Customer & Marketing Officer la Wizz Air a declarat: „Sunt încântată să o prezint pe Amelia, noul nostru asistent virtual care va revoluţiona experienţa clienţilor Wizz Air. Automatizarea şi digitalizarea proceselor noastre este esenţială pentru a asigura satisfacţia clienţilor. Wizz Air se angajează să extindă expertiza Ameliei şi către acordarea suportului pasagerilor noştri printr-o gamă în continuă creştere de opţiuni de autogestiune pentru a-şi administra detaliile călătoriilor. Să-i urăm bun venit la bord Ameliei.”
Amelia, serviciu de asistență virtuală gratuit
Amelia, software-ul de asistenţă, răspunde la întrebări generale legate de Covid-19, asistenţă specială, metode de plată. Dar și despre check-in, anulare voluntară, deplasare cu copii mici, Ca și despre servicii WIZZ (de ex. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority, Seat Selection) şi întrebări cu privire la alte câteva subiecte.
Acest nou asistent virtual este gratuit pentru toată lumea şi permite clienţilor să afle informaţii rapid şi uşor. Chiar fără să interacţioneze cu cineva, fără să comunice cu agenţi prin e-mailuri sau prin telefon şi fără să navigheze pe site-ul companiei. Conversaţia în timp real cu agenţii este de asemenea, disponibilă şi gratuită, în cazul în care clienţii au întrebări care depăşesc cunoştinţele Ameliei.
Funcția chatbot este disponibilă în prezent în limba engleză pentru un număr limitat de situații. Ea este lansată treptat pentru a acoperi un număr tot mai mare de subiecte. Pe lângă chatbot-ul nou lansat, agenții de chat live vor sprijini clienții cu răspunsuri la toate întrebările legate de zborurile și serviciile WIZZ. Dar numai atât timp cât nu sunt necesare modificări ale rezervărilor care presupun plăți. Pentru solicitările care necesită plăți, Wizz Air oferă deja o serie de opțiuni de autogestiune direct din contul WIZZ precum și asistență din call-center.
Comentați?