Iveco a lansat campania ”Your Truck Your Way”, o inițiativă pe canalele de socializare destinată pasionaților mărcii care dețin un model S-Way tunat.Entuziașții sunt invitați să împărtășească fotografii ale vehiculelor personalizate pe paginile de Facebook și Instagram. La final, comunitatea Iveco va alege cel mai frumos camion S-Way tunat.
Cu această inițiativă, Iveco pune din nou șoferul în rolul principal, ca și în campania ”I’m Unstoppable”. Acest nou concept pune în lumină viața pe drum, oferindu-le șoferilor oportunitatea de a-și exprima creativitatea pentru a ieși din mulțime cu vehiculele lor personalizate.
”Vrem să dăm voce pasiunii șoferilor noștri, exprimată în personalizări uimitoare ale partenerilor lor de călătorie. Vrem să le oferim posibilitatea de a împărtăși designul unic cu întreaga comunitate de șoferi. Și să vedem modele S-Way speciale”, a declarat Thomas Hilse, președintele IVECO.
Inițiativa va fi răspândită pe canalele de social media ale Iveco prin video ale ”ambasadorilor mărcii” din toată Europa. Clientul italian Michele Perrotti, recunoscut pentru creativitatea în personalizarea camioanelor Iveco, va fi primul ambasador ”Your Truck Your Way”. Recent, compania Autotrasporti Perrotti a prezentat modelul Iveco S-Way ”Gladiator”, personalizat cu o temă inspirată de celebrul blockbuster.
Cabina nouă a modelului Iveco S-Way are un design unic, dezvoltat în jurul șoferului, fapt recunoscut recent și de câștigarea celebrului premiu iF Design Award 2020. Acest design unic este un punct de plecare perfect pentru clienții care vor să-și personalizeze camioanele.
Comentați?