Volvo Buses își extinde gama de autocare turistice și pentru distanțe lungi cu lansarea noului autocar cu etaj Volvo 9700 DD. Acesta se alătură modelelor 9700 și 9900 și a fost dezvoltat pentru a îndeplini cerințele clienților pentru capacitatea de transport, flexibilitate, confort și siguranță.”Cu noul Volvo 9700 DD completăm gama de autobuze turistice și autobuze expres premium oferite clienților noștri. Pentru mulți operatori, modelul Volvo 9700 DD va crește numărul de pasageri și productivitatea”, spune Niklas Orre, vicepreședinte al Volvo Buses.
Cum autocarul este conectat, operatorii vor putea beneficia de o monitorizare mai bună în timp real. Ei vor putea vedea cum este condus vehiculul, dar și să plănuiască operațiunile de întreținere pentru o eficiență optimă. Autocarul dispune și de sistemul Zone Management, care controlează viteza în anumite zone cu restricții, cu efecte pozitive asupra siguranței și consumului de carburant.
Volvo 9700 DD poate transporta până la 96 de pasageri în deplin confort, atât în timpul călătoriilor scurte, cât și a celor lungi. Autocarul dispune de scaunele ergonomice dezvoltate intern de Volvo și un sistem de climatizare care separă zona șoferului de cea a pasagerilor. Este disponibilă o gamă largă de sisteme de sunet, multimedia și de informare a pasagerilor. Deschiderile ușilor, insula centrală, scările și înălțimile plafoanelor au fost dimensionate pentru un acces cât mai facil.
Compartimentul șoferului este spațios și înălțat, pentru a oferi o vizibilitate cât mai bună asupra traficului. Volvo 9700 DD este echipat cu mai multe sisteme de siguranță, precum frânele controlate electronic, sistemul electronic de stabilitate sau sistemul anti-derapaj. Șoferul mai beneficiază de sistemele Driver Alert Support, Lane Keeping Assistance sau Collision Warning cu Emergency Braking. În plus, oglinzile laterale au fost înlocuite cu un sistem format din camere video și monitoare montate la interior, pe stâlpii parbrizului.
”În plus, am rafinat calitățile dinamice și stabilitatea cu ajutorul suspensiilor și amortizoarelor îmbunătățite și a caroseriei foarte ușoare. Împreună cu designul foarte aerodinamic, acestea ajută și la obținerea unui consum foarte bun”, a mai spus Niklas Orre.
Comentați?