Motor electric ZF CeTrax pentru vehiculele din terminale
Home Logistică Vehiculele electrice pentru terminale cu ZF CeTrax
LogisticăTehnologieVehicule speciale

Vehiculele electrice pentru terminale cu ZF CeTrax

45

Terberg, un client tradițional al ZF, folosește motorul electric CeTrax pentru a transforma în vehicule electrice tractorul pentru terminale YT203-EV și transportorul cu platformă BC202-EV.Cu motorul electric central CeTrax, ZF a introdus pe piață o soluție de propulsie cu zero emisii pentru terminale și alte centre logistice. CeTrax este construit cu o abordare plug-and-drive. Integrarea mecanică în platformele existente se poate face cu modificări minore pe șasiu, iar punțile și diferențialele pot rămâne neschimbate. Astfel, ZF poate lucra cu producătorii și carosierii care vor să convertească platformele actuale la propulsie electrică.

ZF CeTraxCeTrax poate realiza chiar și cele mai grele misiuni cu ajutorul unei puteri maxime de 300 kW. În același timp, propulsia electrică are avantaje de greutate și eficiență. În plus, motorul electric funcționează aproape silențios și respectă parametrii legali de funcționare pe timpul nopții.

Terberg a introdus noua sa generație de vehicule electrice, inclusiv tractorul pentru terminale YT203-EV și transportorul cu platformă BC202-EV, în luna februarie a acestui an. Noile vehicule au fost testate intensiv înainte de a intra în producția de serie.

Motor electric ZF CeTrax pentru vehiculele din terminaleNap Transport a testat noul transportor electric în depozitul DPD din Veenendaal (Olanda) pentru câteva luni. ”Am fost încântați de noul transportor electric Terberg. Funcționarea foarte silențioasă a fost foarte apreciată. În rest, toate funcțiile lui Terberg BC202-EV operează în același fel ca versiunea diesel. De aceea preferăm acum operațiunile complet electrice. Iar șoferii sunt încântați și ei”, a declarat Arjan Nap, director al Nap Transport.

Patru tractoare noi YT203-EV vor începe în prima parte a anului 2021 operațiunile în Portul Helsingborg, al doilea cel mai mare terminal de containere din Suedia. Cu noile vehicule electrice, specialistul suedez vrea să tranforme Portul Helsingborg în cel mai ecologic port din Scandinavia.

Citește și:

MAN va testa un camion autonom într-un terminal de containere

Prima misiune pentru Vera, autotractorul autonom Volvo

Doi funcţionari ISCTR, reţinuţi pentru luare de mită

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Tehnologie

ABB E-mobility și MAN demonstrează încărcarea MW pe eTruck

ABB E-mobility și MAN Truck & Bus au sărbătorit premiera sistemului de...

Tehnologie

MAN: Primul camion autonom pe autostradă

MAN Truck & Bus este primul producător de vehicule comerciale care primește...

Tehnologie

DAF prezintă PACCAR Connect

Cu o gamă largă de informații și ușurință de utilizare de vârf,...