Scania a introdus, pe parcursul ultimilor doi ani, o nouă generație de autobuze și autocare. Și o completează acum cu noul Interlink destinat utilizării în mediul urban și în interurban.
Autobuzul interurban Scania Interlink care și-a făcut debutul în 2022 are șasiu și caroserie noi. Și oferă economii de combustibil de până la 8%. Plus o gamă largă de opțiuni de specificații, caracteristici avansate de siguranță, noi servicii de funcționare și o zonă semnificativ actualizată pentru șofer.
Noul exterior are o expresie contemporană. Cu geamuri laterale mai mari, faruri Bi-LED sau Bi-Halogen și noi lumini laterale și spate. Ușile glisante electrice au ca rezultat un timp de funcționare mai mare și costuri de întreținere mai mici. Iar în interior, materialele noi reduc zgomotul.
Sistemul de climatizare minimizează consumul de energie, indiferent de climă. Acest lucru, împreună cu interiorul nou și mai luminos, ajută la creșterea atractivității pasagerilor. „Noul Scania Interlink va atrage cu siguranță operatorii cu cerințe ridicate. Faptul că este o opțiune durabilă nu face decât să adauge experienței”, spune Karolina Wennerblom, șeful departamentului de management al produselor, Scania Buses & Coaches Wennerblom.
Mai multe opțiuni pentru Scania Interlink
Flexibilitatea ridicată a Scania Interlink oferă mai multe opțiuni în ceea ce privește lungimea vehiculului și aspectul interior. Dar și pentru compartimentele pentru bagaje, configurațiile ușilor, clasificarea, sistemele de propulsie și multe altele.
Noile opțiuni includ autobuze mai lungi, cu 2 osii, cu o capacitate crescută în ceea ce privește numărul de pasageri. Precum și autobuze mai scurte, pe gaz. „Gama largă de sisteme de propulsie cu emisii reduse de carbon este, de asemenea, o parte a flexibilității. Oferim biodiesel (FAME), HVO, biogaz și opțiuni hibride care reduc în mod semnificativ emisiile de CO2 astăzi”, spune Karolina Wennerblom, șeful departamentului de management al produselor, Scania Buses & Coaches.
Nici mediul de lucru al șoferului nu este uitat. Zona șoferului are o ergonomie și accesibilitate excelente. Plus un control îmbunătățit al climei, precum și caracteristici de siguranță. Vizibilitatea și raza mare de viraj adaugă la o mare manevrabilitate.
Sistemele avansate de asistență pentru șofer (ADAS) oferă șoferului un bun control al vehiculului prin manevrabilitate, direcție și frânare asistate îmbunătățite. Acest lucru, împreună cu Scania Zone, care se asigură că șoferul respectă limitarea de viteză în zona școlilor și în alte zone critice, crește siguranța și ajută la minimizarea accidentelor, evitând, astfel, și costurile inutile.
Eficiență sporită
Noul Scania Interlink este extrem de eficient din punct de vedere energetic, cu economii substanțiale de combustibil. Acestea sunt de până la 8%, datorită eficienței îmbunătățite a motorului și a cutiei de viteze. Iar noua funcție oprire/pornire și controlul vitezei de croazieră contribuie la reduceri suplimentare.
Modelul are o suspensie față independentă care mărește confortul de rulare în timp ce crește capacitatea de încărcare cu 500 kg.
Vehiculul este proiectat pentru a limita deteriorarea și pentru a evita deformarea componentelor precum sistemul de direcție, sistemul de posttratare sau bateriile, critice pentru a minimiza timpul de nefuncționare și reparațiile costisitoare. Timpul de funcționare este sporit și mai mult prin colțurile din față ușor de schimbat, curățăbilitatea îmbunătățită și nu în ultimul rând prin compatibilitatea vehiculului cu întreținerea flexibilă Scania, proactivă și în timp real, bazată pe date.
Comentați?