România renunță la 31 mai la derogările privind timpii de conducere

Astfel, în conformitate cu art. 1 punctul 2 din decizia nr. 2832/29.4.2020 emisă de Comisia Europeană, România este autorizată până la data de 31 mai 2020 să acorde următoarele derogări de la aplicarea articolului 6 alineatul (1), a articolului 7 și a articolului 8 alineatele (2) și (6) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006 în ceea ce privește conducătorii auto implicați în transportul de mărfuri.
Derogările privind timpii de conducere valabile până la 31 mai 2020:
- creșterea de la 9 la 11 ore a timpului de conducere zilnic maxim admisibil;
- creșterea până la cinci ore și jumătate a perioadei maxime de conducere după care este necesară o pauză de 45 de minute;
- reducerea perioadei minime admisibile de repaus zilnic de la 11 la 9 ore;
- amânarea perioadelor de repaus săptămânal, astfel încât fiecare astfel de perioadă să poată să înceapă cel târziu la sfârșitul a șapte perioade de 24 de ore de la sfârșitul perioadei de repaus săptămânal precedente.
Citește și:
Documentele ARR care au expirat sunt valabile până la 13 septembrie
Prima parcare securizată Bosch din Franța, la Calais
Un șofer nemulțumit a parcat camionul peste Ferrari-ul patronului
Disfrimur testează cel mai mare camion frigorific din Spania
Examenele pentru obţinerea permisului de conducere se reiau din 2 iunie
