Primul camion cu macara 100% electric a intrat în producție
Home Camioane Primul camion cu macara 100% electric a intrat în producție
CamioaneTehnologieVehicule speciale

Primul camion cu macara 100% electric a intrat în producție

125

Producătorul chinez Zoomlion a produs recent primul camion cu macara 100% electric din lume. Modelul a primit numele ZTC250N-EV.Zoomlion ZTC250N-EV, primul camion cu macara pur electric, are o capacitate de 25 de tone și se laudă cu performanțe dinamice și de mediu superioare modelelor convenționale. Viteza maximă este de 90 km/h, iar gradeabilitatea maximă este de 50%.

Costul cu energia poate fi mai mic cu până la 35% față de camioane alimentate cu alți carburanți. De asemenea, zgomotul emis de camion în timpul mersului este de mai mic de 65 de decibeli.

ZTC250N-EV are o autonomie de peste 260 km, suficientă pentru cerințele majorității operațiunilor din construcții. Bateriile pot fi încărcate prin prize standard și industriale, în funcție de nevoile clienților.

”Dezvoltarea modelului a început în 2018, când am format o echipă mixtă din departamentele de cercetare, inginerie, producție și controlul calității. După doi ani am reușit să producem primul camion cu macara 100% electric din lume. Am făcut parteneriate cu furnizori de top la nivel mondial. Am echipat camionul cu baterii LFP de înaltă densitate”, a declarat Wang Qitao, director tehnic la Zoomlion.

Despre Zoomlion

Zoomlion Heavy Industry Science and Technology Co, cu sediul în Changsha, provincia Hunan, este unul dintre cei mai mari producători mondiale de utilaje de construcții. De asemenea, portofoliul companiei mai include vehicule pentru agricultură, construcții, sectorul de energie sau diverse aplicații de transport.

Citește și:

520 de camioane Scania pentru Zoomlion

Liebherr lansează primele betoniere complet electrice

Torsus Praetorian, primul autobuz off-road

Cum vor fi cheltuiţi aproape 3 mld. euro pentru modernizarea Romexpo

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...