După prezentarea noii generații de camioane în această primăvară, MAN a început să livreze primele unități TGX clienților, iar reacțiile au fost pozitive.Primele modele din noua generație MAN TGX au început să ruleze pe străzile din Europa. După premiera noului model pentru distanțe lungi din această primăvară, primele modele au ajuns deja la companiile de transport și logistică. Iar prima impresie este una pozitivă.
Compania HVL Transporte din Pattensen (Hanovra) are în flotă exclusiv vehicule MAN și a fost unul dintre primii clienți care a comandat 7 modele noi TGX. ”Noul MAN TGX le oferă șoferilor noștri un post de lucru confortabil și foarte eficient. În același timp am constatat o reducere considerabilă a consumului de combustibil”, a declarat Daniel Hoppenstock, directorul HVL Transporte.
Compania de transport și logistică Johann Krieger din Rottenburg, regiunea Bayern, care transportă gresie, marmură, sticlă, băuturi și componente pentru industria automotive, folosește tot noile MAN TGX pe ruta Germania – Italia. ”Șoferii noștri au fost încântați de cum se conduce noul camion, de poziționarea volanului și de modul cum funcționează SmartSelect. În plus, nivelul de confort pe distanțe lungi este unul remarcabil”, a spus Johann Krieger, directorul companiei.
Printre primele camioane MAN TGX din noua generație livrate clienților face parte și cel livrat companiei Bärnreuther-Deuerlein. Noul TGX transportă pietriș și alte materiale de construcții.
În plus, prin intermediul companiei de închirieri camioane BFS, clienții din Germania, Elveția, Olanda și Croația pot testa și pot aduna informații despre comportamentul noii generații TGX. Jan Plieninger, directorul BFS, spune că ”șoferii au fost încântați de facilitățile din cabină, de confort și de ergonomia postului de condus, iar ransportatorii de comportamentul rutier, fiabilitate și consumul scăzut”.
Noua generație de camioane TGX, cu o aerodinamică îmbunătățită și cu sistemul EfficientCruise, are un consum de combustibil redus cu 8,2% față de generația anterioară. La dezvoltarea noii generații au fost implicați peste 700 de șoferi și cel puțin 300 de companii de transport din 16 țări.
Comentați?