Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin
Home Camioane Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin
Camioane

Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin

138

Testul efectuat de TÜV confirmă un consum mai mic cu 8,2% pentru noul MAN TGX. Inovațiile introduse la nivelul sistemului de propulsie și aerodinamicii și sistemul MAN EfficientCruise fac noua generație MAN mai eficientă ca oricând.După un total de 684 km parcurși, măsurătorile TÜV au evidențiat că noul MAN TGX 18.470 Euro 6d a avut nevoie cu 8,2% mai puțin carburant decât MAN TGX 18.460 cu motorul Euro 6c. Testul a fost făcut pe un traseu de 342 km, cu autostradă și drumuri naționale, parcurs tur-retur. Profilul traseului se potrivește cu 90% dintre distanțele parcurse în Europa în operațiunile de transport pe distanțe lungi.

Pentru a compara doar performanța vehiculelor, vehiculele de test au schimbat remorcile și șoferii la fiecare două ore. La final, estimările MAN au fost confirmate de măsurătorile TÜV.

”Costurile reduse pentru un vehicul sunt decisive pentru succesul clienților. Am dezvoltat noua generație de camioane MAN cu o concentrare pe eficiență și economie. Sunt încântat că acest test efectuat de o organizație independentă confirmă estimările noastre”, a declarat Frederik Zohm, membru în Consiliul Executiv al MAN Truck & Bus pentru Cercetare și Dezvoltare.

Pe lângă noua generație de motoare Euro 6d, noul MAN TGX are și o nouă punte spate, cu un raport de 2,31. Economii suplimentare sunt produse de sistemul MAN EfficientCruise bazat pe GPS, care vine cu noi funcții pe noua generație MAN, inclusiv ”dynamic sailing”. MAN a optimizat și sistemul ACC pentru a utiliza la maximum rularea liberă.

Însă marele plus al noii generații MAN este aerodinamica. De exemplu, oglinzile mai înguste reduc suprafața centrală, iar noua grilă frontală îmbunătățește scurgerea aerului.

Citește și:

Test MAN TGX: Cât de nou este noul TGX?

Top: mașinile electrice cu cele mai fiabile baterii

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Nisipul uzat din turnătoria Scania devine mortar la Weber Saint-​Gobain

Scania a anunțat că-și propune în 2025 să transforme 20.000 de tone...

CamioaneNoutati

Restricții de tonaj impuse pe Podul Giurgiu-Ruse

Ministerul de Externe anunță că doar TIR-urile cu lățimea maximă de 2,55...

CamioaneNoutati

Sustainable Truck of the Year 2025. Cine sunt câștigătorii

Ceremonia de premiere a Sustainable Truck of the Year 2025, singurele premii...

CamioaneNoutati

BASF Coatings și Koch International se bazează pe camioanele electrice pentru transportul pe distanțe lungi

BASF Coatings, un partener principal pentru soluții inovatoare pentru acoperirea suprafețelor, și...