Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin
Home Camioane Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin
Camioane

Certificare TÜV: noul MAN TGX consumă cu până la 8,2% mai puțin

83

Testul efectuat de TÜV confirmă un consum mai mic cu 8,2% pentru noul MAN TGX. Inovațiile introduse la nivelul sistemului de propulsie și aerodinamicii și sistemul MAN EfficientCruise fac noua generație MAN mai eficientă ca oricând.După un total de 684 km parcurși, măsurătorile TÜV au evidențiat că noul MAN TGX 18.470 Euro 6d a avut nevoie cu 8,2% mai puțin carburant decât MAN TGX 18.460 cu motorul Euro 6c. Testul a fost făcut pe un traseu de 342 km, cu autostradă și drumuri naționale, parcurs tur-retur. Profilul traseului se potrivește cu 90% dintre distanțele parcurse în Europa în operațiunile de transport pe distanțe lungi.

Pentru a compara doar performanța vehiculelor, vehiculele de test au schimbat remorcile și șoferii la fiecare două ore. La final, estimările MAN au fost confirmate de măsurătorile TÜV.

”Costurile reduse pentru un vehicul sunt decisive pentru succesul clienților. Am dezvoltat noua generație de camioane MAN cu o concentrare pe eficiență și economie. Sunt încântat că acest test efectuat de o organizație independentă confirmă estimările noastre”, a declarat Frederik Zohm, membru în Consiliul Executiv al MAN Truck & Bus pentru Cercetare și Dezvoltare.

Pe lângă noua generație de motoare Euro 6d, noul MAN TGX are și o nouă punte spate, cu un raport de 2,31. Economii suplimentare sunt produse de sistemul MAN EfficientCruise bazat pe GPS, care vine cu noi funcții pe noua generație MAN, inclusiv ”dynamic sailing”. MAN a optimizat și sistemul ACC pentru a utiliza la maximum rularea liberă.

Însă marele plus al noii generații MAN este aerodinamica. De exemplu, oglinzile mai înguste reduc suprafața centrală, iar noua grilă frontală îmbunătățește scurgerea aerului.

Citește și:

Test MAN TGX: Cât de nou este noul TGX?

Top: mașinile electrice cu cele mai fiabile baterii

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...