Testul efectuat de TÜV confirmă un consum mai mic cu 8,2% pentru noul MAN TGX. Inovațiile introduse la nivelul sistemului de propulsie și aerodinamicii și sistemul MAN EfficientCruise fac noua generație MAN mai eficientă ca oricând.După un total de 684 km parcurși, măsurătorile TÜV au evidențiat că noul MAN TGX 18.470 Euro 6d a avut nevoie cu 8,2% mai puțin carburant decât MAN TGX 18.460 cu motorul Euro 6c. Testul a fost făcut pe un traseu de 342 km, cu autostradă și drumuri naționale, parcurs tur-retur. Profilul traseului se potrivește cu 90% dintre distanțele parcurse în Europa în operațiunile de transport pe distanțe lungi.
Pentru a compara doar performanța vehiculelor, vehiculele de test au schimbat remorcile și șoferii la fiecare două ore. La final, estimările MAN au fost confirmate de măsurătorile TÜV.
”Costurile reduse pentru un vehicul sunt decisive pentru succesul clienților. Am dezvoltat noua generație de camioane MAN cu o concentrare pe eficiență și economie. Sunt încântat că acest test efectuat de o organizație independentă confirmă estimările noastre”, a declarat Frederik Zohm, membru în Consiliul Executiv al MAN Truck & Bus pentru Cercetare și Dezvoltare.
Pe lângă noua generație de motoare Euro 6d, noul MAN TGX are și o nouă punte spate, cu un raport de 2,31. Economii suplimentare sunt produse de sistemul MAN EfficientCruise bazat pe GPS, care vine cu noi funcții pe noua generație MAN, inclusiv ”dynamic sailing”. MAN a optimizat și sistemul ACC pentru a utiliza la maximum rularea liberă.
Însă marele plus al noii generații MAN este aerodinamica. De exemplu, oglinzile mai înguste reduc suprafața centrală, iar noua grilă frontală îmbunătățește scurgerea aerului.
Comentați?