Potrivit estimărilor eMAG, clienții vor realiza de Black Friday comenzi totale în valoare de 500 de milioane de lei. Pentru a face față comenzilor, curierii au investit peste 30 milioane de euro în centre logistice, mașini, tehnologie și dulapuri easybox.eMAG organizează Black Friday pe 15 noiembrie și a pregătit cea mai variată gamă de produse de până acum: 3.500.000 de produse cu reduceri totale în valoare de 270 de milioane de lei, oferite de eMAG și de 8.000 de comercianți din Marketplace.
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Compania estimează că peste 60.000 de oameni vor comanda pentru prima dată online de pe eMAG.ro și din aplicația de mobil.
Livrare până pe 28 noiembrie și experiență de utilizare îmbunătățită
Anul acesta, eMAG împreună cu firmele de curierat au dezvoltat semnificativ ecosistemul de livrare, astfel încât experiența clienților să fie mult îmbunătățită: 70% dintre comenzile de Black Friday vor fi expediate în primele cinci zile, iar restul vor fi livrate până pe 28 noiembrie.
Clienții pot alege soluția de livrare care se pliază cel mai bine pe nevoile și programul lor: livrare prin curier sau ridicare personală. Comenzile vor fi livrate prin curier de FAN Courier și Sameday sau pot fi ridicate personal din cele 16 showroom-uri din întreaga țară, de la cele 625 de oficii Poșta Română sau deschizând sertarele celor 250 de lockere easybox.
Pentru a beneficia de o experiență foarte bună de navigare și căutare în site in ziua de Black Friday, eMAG a investit 3 milioane de euro în servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare.
Comentați?