Home Logistică O treime dintre angajații Gebrüder Weiss România au o vechime de peste 5 ani în companie
Logistică

O treime dintre angajații Gebrüder Weiss România au o vechime de peste 5 ani în companie

102

Atitudinea colaborativă, comunicarea continuă și derularea de programe destinate angajaților fac din Gebrüder Weiss România, jucător al pieței locale de transport și soluții logistice, una dintre companiile de profil unde cca. 38% dintre angajați au o vechime mai mare de 5 ani în cadrul organizației.

„Atât local, cât și global, salariații a fost întotdeauna principala noastră resursă și ne-am dorit să investim permanent în retenția acestora și în programe care să le faciliteze ascensiunea în carieră. Datorită acestei politici, avem, în acest moment, un procent important de angajați cu mai mult de 5 ani în companie, în timp ce cca. 12% ne sunt alături de peste 10 ani”, a declarat Viorel Leca, Director General Gebrüder Weiss România.

În acest moment, Gebrüder Weiss România are 700 de angajați, compania mărindu-și echipa de la an la an cu cca. 10%. Doar în ultimii 5 ani, au fost recrutate 210 persoane noi. Cea mai mare parte a personalului companiei, 60%, activează în zona de depozite, în timp ce 40% își desfășoară activitatea în birouri.

Potrivit reprezentantului companiei, 57% dintre angajații companiei își desfășoară activitatea în hub-ul București, zonă în care, de altfel, deține cele mai multe depozite din țară. 16% provin din filiala din Arad, iar Cluj-Napoca și Sibiu mai însumează cca. 15%.

„Din dorința de a oferi angajaților cadrul de lucru de care au nevoie și care să îi motiveze, am investit permanent în dezvoltarea acestora. Considerăm că trainingurile au rolul de a pregăti salariații pentru sarcinile ce le sunt încredințate, și le oferă acestora încrederea necesară că să performeze corespunzător. De asemenea, programele de training și dezvoltare a carierei cresc atât productivitatea individuală, cât și pe cea la nivel de echipă”, a mai spus Viorel Leca.

Potrivit afirmațiilor sale, acest lucru determină un grad gestionabil al rotației de personal, care se ridică la cca. 25%.

Promovarea din interior, un principiu de bază la Gebrüder Weiss România

„Un alt aspect important este principiul de bază al companiei ce vizează promovarea din interior de fiecare dată când acest lucru este posibil, recrutarea externă fiind utilizată ca o opțiune secundară. Se oferă numeroase variante de instruire și pregătire, pentru ca angajații să simtă un sprijin constant al ambițiilor lor profesionale. Spre exemplu, pe partea de depozit, un posibil traseu al carierei poate porni de pe poziția de manipulant de mărfuri, ulterior angajatul poate obține o certificare ISCIR, urmând anumite cursuri al căror cost este suportat de companie, și avansa pe poziția de stivuitorist. Ulterior, în urma programelor de dezvoltare de abilități manageriale pe care le organizăm, poate ajunge să ocupe poziția de șef de echipă”, a exemplificat Viorel Leca.

Potrivit afirmațiilor sale, cca. 50% dintre angajații ce ocupă poziții de top sau middle management au promovat intern, în decurs de 10-15 ani, ocupând anterior poziții care le-au oferit o perspectivă și o înțelegere extinsă asupra business-ului.

În ceea ce privește prinicipalele trenduri în sfera de resurse umane, Gebrüder Weiss România simte o tot mai mare provocare în găsirea personalului necesar. În ceea ce privește zona de depozite, compania vizează în special acea categorie de persoane care își dorește să plece peste granițe.

„Avem deschiderea să angajăm și tineri, fără experiență și, de altfel, facem acest lucru. Ne bucurăm să vedem că tânăra generație este dornică să învețe și să evolueze, dând dovadă și de flexibilitate”, a încheiat Viorel Leca.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

A 14-a ediție eMAG Black Friday, noi recorduri în comerțul online românesc

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri,...

LogisticăNoutati

Magazinele fizice au renăscut în Europa

Avansul cumpărăturilor online a dus la închiderea multor magazine fizice, punând sub...

LogisticăNoutati

Freshful by eMAG: Peste 2,2 milioane de comenzi și 70 de milioane de produse livrate în 3 ani

Freshful aniversează trei ani de activitate, timp în care a devenit un...