Noul Volvo FH cu I-Save devine și mai eficient
Home Camioane Noul Volvo FH cu I-Save devine și mai eficient
Camioane

Noul Volvo FH cu I-Save devine și mai eficient

126

Noul Volvo FH cu I-Save, disponibil pentru comenzi în Europa din luna septembrie, are un consum de carburant mai mic cu până la 10%, o îmbunătățire de 3% față de generația precedentă.Noul FH cu I-Save face parte din noua gama europeană Volvo, prezentată în primăvară. Versiunea I-Save include multe soluții care reduc consumul, cel mai important fiind motorul Volvo D13TC. Motorul de 13 litri cu sistemul Turbo Compound, lansat la începutul anului 2019, este cel mai eficient motor din istoria Volvo Trucks.

Prima generație Volvo FH cu I-Save a demonstrat în practică o reducere a costurilor cu carburantul (motorină + AdBlue) de până la 7%, față de un motor de 13 litri convențional. Combinația dintre consumul redus, silențiozitatea crescută și plusul de dinamică la turații reduse a convins mulți transportatori.

La noua generație FH cu I-Save, inginerii Volvo Trucks au redus consumul și mai mult. Software-ul a fost actualizat pe baza analizei datelor de la utilizatori, echilibrul dintre consumul de carburant și manevrabilitate a fost rafinat și optimizat, ducând la o economie și mai mare în modul Eco.

În plus, noul Volvo FH are un design mai aerodinamic. Pentru a economisi și mai mult carburant, sistemul I-See are acum o funcție care permite camionului să detecteze când este mai eficient să tureze puțin motorul sau să ruleze liber, chiar dacă drumul pare drept pentru ochiul uman.

Astfel, noul FH cu I-Save este mai eficient cu până la 10% față de un FH obișnuit, echipat cu motor de 13 litri Euro 6D. Într-un test de consum efectuat de o revistă germană, noul model a reușit un consum de 22,7 litri la 100 km, cu o viteză medie de 80,35 km/h.

Noul Volvo FH cu I-Save

  • disponibil la comandă pe piețele din Europa începând din septembrie 2020
  • motorul Volvo D13TC este disponibil în două versiuni: 460 CP (2.600 Nm) și 500 CP (2.800 Nm)
  • sistem predictiv I-See bazat pe hărți digitale
  • transmisie I-Shift cu software optimizat pentru operațiuni de transport pe distanțe lungi
  • I-Cruise cu funcție I-Roll
  • punte spate eficientă
  • funcție Idle stop
  • pachet complet de deflectoare

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Daimler Truck a demonstrat la IAA că și camioanele pe hidrogen sunt o opțiune

Daimler Truck a expus la IAA Transportation nu numai camioane pur electrice...

CamioaneNoutati

Scania: Electrificarea transportului forestier greu

Proiectul suedez TREE – TRansition to Efficient Electrified forestry transport – în...

CamioaneNoutati

Renault Trucks redefinește logistica urbană

Renault Trucks prezintă Deliver-Assist, soluția sa inovatoare și inteligentă dedicată logisticii urbane,...

CamioaneNoutati

Din 1 ianuarie 2025 se aplică „Rovinieta de Braşov”

De la începutul anului viitor, pe mai multe drumuri administrate de Consiliul...