Noul Mercedes-Benz Intouro ridică ștacheta în segmentul autobuzelor interurbane la un nou nivel, cu sisteme opționale precum Active Brake Assist 5 și Sideguard Assist.Protecția celor mai vulnerabili utilizatori ai drumurilor, precum pietonii și bicicliștii, este extrem de importantă, mai ales în operațiunile cu autobuze. Noul Mercedes-Benz Intouro este primul autobuz care dispune de sistemul de frânare de urgență ABA 5. Sistemul opțional îi permite autobuzului să frâneze automat pentru a evita coliziunile cu pietonii aflați în mișcare. Ca și precedentele generații Active Brake Assist, ABA 5 poate opri complet autobuzul pentru a evita obstacolele mobile sau staționare.
Un alt sistem disponibil opțional pe noul Intouro este Sideguard Assist, asistentul de viraj ce permite și detecția pietonilor. Sistemul bazat pe radar avertizează asupra prezenței pietonilor și bicicliștilor în zonele de risc din jurul vehiculului.
Cu gama sa largă de versiuni, noul Mercedes-Benz Intouro acoperă un spectru amplu de aplicații. Acestea acoperă inclusiv autobuze cu podea înaltă și spațiu de bagaje, autobuze școlare și pentru navetă, transport de angajați sau autocar pentru călătorii de o zi sau excursii de weekend.
Aerodinamica optimizată și noua caroserie mai ușoară asigură un consum de carburant și mai redus. În funcție de tipul de aplicație, consumul poate fi cu până la 3% mai mic decât la generația precedentă, iar cu echipamente opționale se pot obține reduceri și mai mari.
Karsan a livrat al 250-lea vehicul electric pentru Italia, ca parte a...
deCargo & Bus9 ianuarie 2025Primele două autobuze electrice din cele 42 de astfel de mijloace de...
deCargo & Bus6 decembrie 2024Manifestările prilejuite de Ziua Națională a României vor devia unele linii de...
deCargo & Bus26 noiembrie 2024Ceață densă, ploaie abundentă, un autovehicul avariat în spatele unei curbe: în...
deCargo & Bus21 noiembrie 2024
Comentați?