Noul IVECO S-WAY
Home Camioane Noul IVECO S-WAY, 100% conectat și proiectat în jurul șoferului
Camioane

Noul IVECO S-WAY, 100% conectat și proiectat în jurul șoferului

189

Noul IVECO S-WAY pentru transporturi lungi este primul model din noua gamă grea IVECO WAY proiectată pentru a livra un pachet complet de echipamente și servicii concentrate pe șofer, sustanabilitate și un grad înalt de conectivitate.S-WAY preia punctele tari ale generației precedente IVECO și adaugă o cabină reproiectată de la zero în jurul șoferului și nevoilor sale. Noua cabină oferă condiții de muncă și odihnă de top, cu un interior spațios, o ergonomie remarcabilă și o structură care combină funcționalitatea cu confortul. Noul IVECO S-WAY este și mai sigur, deoarece structura ranforsată respectă standardul ECE R29.03 privind impactul, iar vizibilitatea în jurul cabinei a fost îmbunătățită. Cabina este mai aerodinamică, reducând consumul de carburant cu până la 4%. Noua cabină va fi disponibilă și într-o versiune IVECO S-WAY Natural Power.

Noul IVECO S-WAY: 100% conectat

S-WAY dispune și de Connectivity Box, care colectează, procesează, și face schimb de date în timp real. Platforma de servicii este dezvoltată împreună cu Microsoft. Proprietarii camioanelor și șoferii sunt conectați în permanență în permanență cu vehiculul de pe dispozitive mobile sau PC grație portalului și aplicației MyIVECO. Șoferii au la dispoziție aplicația MyIVECO EASY Way, iar operatorilor logistici le este dedicată aplicația My IVECO Way Solutions.

Specialiștii IVECO monitorizează vehiculul în permanență pentru a maximiza disponibilitatea și productivitatea. Acțiuni preventive sunt dictate de alertele de coduri de eroare și de monitorizarea stării de sănătate a bateriei, plăcuțelor de frână, filtrelor de carburant și a altor consumabile, astfel încât clienții pot planifica mai eficient intrările în service.

Noul IVECO S-WAY: designul

Fiecare aspect al exteriorului a fost studiat pentru a se minimiza rezistența la aer. Noul plafon, treptele frontale care dispar complet când nu sunt folosite, noua grilă față, farurile integrate, noua bară de protecție și deflectoarele integrate, dar și noile pasaje ale roților, toate optimizează scurgerea aerului. Suplimentar este disponibil un kit aerodinamic cu fuste laterale și extensii de cauciuc care închid spațiul dintre capul tractor și semiremorcă. De asemenea, noua ușă se extinde până la a doua treaptă.

Noul IVECO S-WAY: siguranța

Puntea față a fost reglată fin pentru a reduce distanța de frânare cu până la 15%. IVECO S-WAY oferă și faruri LED, care îmbunătățesc vizibilitatea și percepția obstacolelor cu 15%. În plus, camionul dispune de o gamă completă de sisteme de asistență. Ușa are și un nou sistem mecanic de blocare.

Noul IVECO S-WAY: postul de conducere

Baza scaunul a fost coborâtă pentru a crește grosimea pernei și nivelul de ajustare. În plus, volanul are o bază plată, mărind spațiul la picioare. Comenzile sunt dispuse ergonomic, fiind ușor de operat de către șofer. Volanul are nu mai puțin de 22 de butoane, printre funcțiile disponibile aici fiind cele pentru sistemele de asistență.

Sistemul multimedia are un ecran tactil de 7 inci și include funcții precum Apple Car Play, Bluetooth, radio digital, recunoaștere vocală și sistem de navigație pentru camioane. Tot de acolo, șoferul poate accesa serviciile Assistance Non-Stop și Remote Assistance, precum și sistemul Driving Style Evaluation.

Noul IVECO S-WAY: habitabilitatea

Plafonul reproiectat și tunelul motor scund permit o înălțime internă de 2,15 metri în centrul cabinei. De asemenea, lățimea disponibilă în partea de sus este mai mare cu 35 cm față de modelul precedent.

Consola centrală are un raft, suporturi pentru sticlă și pahare, prize USB și 12V și un sertar pentru documente A4. În fașa pasagerului poate este disponibilă o măsuță pliabilă. Atmosfera este completată de sistemul de iluminare interioară LED cu intensitate reglabilă.

Patul de jos are porturi USB la ambele capete, iar modulul multifuncțional este dispus în centrul peretelui din spate. Patul de jos poate fi echipat cu saltea de 14 cm grosime și două niveluri de confort. Pentru patul de sus sunt disponibile două opțiuni. Prima este Smart Bunk de 60 cm lățime, cu saltea de 8 cm, un pat pliabil care poate fi folosit drept compartiment de bagaje. A doua opțiune este Comfort Bunk de 70 cm lățime, cu saltea de 10 cm grosime și scară.

Confortul este desăvârșit de sistemul de aer condiționat și de sistemele integrate de răcire și încălzire pentru staționare.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Daimler Truck a demonstrat la IAA că și camioanele pe hidrogen sunt o opțiune

Daimler Truck a expus la IAA Transportation nu numai camioane pur electrice...

CamioaneNoutati

Scania: Electrificarea transportului forestier greu

Proiectul suedez TREE – TRansition to Efficient Electrified forestry transport – în...

CamioaneNoutati

Renault Trucks redefinește logistica urbană

Renault Trucks prezintă Deliver-Assist, soluția sa inovatoare și inteligentă dedicată logisticii urbane,...

CamioaneNoutati

Din 1 ianuarie 2025 se aplică „Rovinieta de Braşov”

De la începutul anului viitor, pe mai multe drumuri administrate de Consiliul...