Noua generație de camioane MAN dispune acum și de o axă față de 10 tone, dezvoltată special pentru camioanele cu macara de mare capacitate.Cererea pentru camioane cu macara crește constant, astfel de vehicule fiind utilizate pentru misiuni care în trecut necesitau o macara mobilă. Camionul cu macara are avantajul că este mai compact și poate fi mutat mai ușor de pe un șantier pe altul.
De aceea, MAN oferă pe noile camioane specializate TGS și TGX cu 3 și 4 axe posibilitatea de a comanda o axă față de 10 tone. Până acum, capacitatea axei față pentru astfel de vehicule era de 9 tone. Noua axă permite montarea unor macarale cu o capacitate de încărcare sau o înălțime maximă mai mari.
De exemplu, macaraua montată poate ridica 650 kg (echivalentul a 13 saci de ciment) până la o înălțime de 29 de metri. Pe un camion cu o axă față de 9 tone poate fi montată o macara ce ridică 420 kg până la maximum 25 de metri.
Noua axă față de 10 tone este utilă și în alte aplicații, precum deszăpezire cu pluguri montate în partea din față. Axa este disponibilă pentru șasiurile MAN TGS și MAN TGX 6×4 și 8×4, cu orice cabină. În funcție de preferințele clienților sau specificațiile tehnice, un cadru cu grosime de 9,5 mm sau inserții metalice suplimentare pot contribui la creșterea rigidității și a capacității de încărcare.
De asemenea, sistemul de evacuare, rezervoarele de carburant și AdBlue, rezervorul de aer comprimat sau bateriile pot fi mutate din fabrică, pentru a face loc pe șasiu pentru sistemele hidraulice necesare macaralei.
Bridgestone EMEA anunță lansarea noilor anvelope Bridgestone M-Steer 002 și Bridgestone M-Drive...
deCargo & Bus4 decembrie 2024Din al doilea semestru al anului 2025, Renault Trucks va prelua comenzi...
deCargo & Bus3 decembrie 2024Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţă restricţii de circulaţie...
deCargo & Bus28 noiembrie 2024Flota dumneavoastră de vehicule comerciale se confruntă zilnic cu provocări variate, astfel...
deCargo & Bus25 noiembrie 2024
Comentați?