Noua generație de camioane MAN dispune acum și de o axă față de 10 tone, dezvoltată special pentru camioanele cu macara de mare capacitate.Cererea pentru camioane cu macara crește constant, astfel de vehicule fiind utilizate pentru misiuni care în trecut necesitau o macara mobilă. Camionul cu macara are avantajul că este mai compact și poate fi mutat mai ușor de pe un șantier pe altul.
De aceea, MAN oferă pe noile camioane specializate TGS și TGX cu 3 și 4 axe posibilitatea de a comanda o axă față de 10 tone. Până acum, capacitatea axei față pentru astfel de vehicule era de 9 tone. Noua axă permite montarea unor macarale cu o capacitate de încărcare sau o înălțime maximă mai mari.
De exemplu, macaraua montată poate ridica 650 kg (echivalentul a 13 saci de ciment) până la o înălțime de 29 de metri. Pe un camion cu o axă față de 9 tone poate fi montată o macara ce ridică 420 kg până la maximum 25 de metri.
Noua axă față de 10 tone este utilă și în alte aplicații, precum deszăpezire cu pluguri montate în partea din față. Axa este disponibilă pentru șasiurile MAN TGS și MAN TGX 6×4 și 8×4, cu orice cabină. În funcție de preferințele clienților sau specificațiile tehnice, un cadru cu grosime de 9,5 mm sau inserții metalice suplimentare pot contribui la creșterea rigidității și a capacității de încărcare.
De asemenea, sistemul de evacuare, rezervoarele de carburant și AdBlue, rezervorul de aer comprimat sau bateriile pot fi mutate din fabrică, pentru a face loc pe șasiu pentru sistemele hidraulice necesare macaralei.
Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...
deCargo & Bus22 iulie 2024Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...
deCargo & Bus21 iulie 2024Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...
deCargo & Bus20 iulie 2024AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...
deCargo & Bus19 iulie 2024
Comentați?