Camioane Iveco NP pentru partenerii de logistică ai ZF
Home Camioane Camioane Iveco NP pentru partenerii de logistică ai ZF
CamioaneTehnologie

Camioane Iveco NP pentru partenerii de logistică ai ZF

38

Transportul rutier din cadrul operațiunilor de logistică ale ZF se bazează tot mai mult pe camioane Iveco alimentate cu gaz natural. Un total de 11 camioane Iveco LNG operează la fabrica ZF din Saarbrücken. Ultima achiziție din flotă este un camion CNG pentru fabrica ZF din Brandenburg.În prezent, camioanele care parcurg distanțe lungi se bazează în special pe tehnologia diesel, carburanții alternativi fiind în general mai scumpi și mai greu de procurat. Excepția este gazul natural. Totuși, motorina și gazul sunt diferite în ce privește costurile și emisiile. Camioanele alimentate cu gaz natural emit cu 15% mai puțin CO2, cu 90% mai puțin dioxid de azot și cu 99% mai puține particule fine. Camioanele CNG și LNG sunt și mai silențioase cu aproximativ 30%.

Din aceste motive, ZF și Iveco au început în urmă cu doi ani un proiect comun de protecție a mediului. În 2019, compania de logistică Spedition Lakner a început să opereze pe rutele dintre fabricile ZF din Friedrichshafen și turnătoria ZF din Nuremberg cu 3 camioane LNG. În această vară, DB Schenker a început să utilizeze vehicule LNG pe ruta Schweinfurt – Saarbrücken, foarte importantă pentru ZF. În același timp, ZF a operat 20 de camioane Iveco alimentate cu gaz, număr care se va dubla până la finalul acestui an.

ZF și-a fixat obiectivul de a deveni o companie neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2 până în 2040, cu 10 ani mai devreme decât o cer regulamentele UE. De aceea, parteneriatul dintre ZF și Iveco a fost extins.

Camioane Iveco NP pentru partenerii de logistică ai ZFÎn ultimele luni, Duvenbeck a preluat transporturile locale ale ZF din Saarland, unde va folosi 11 camioane Iveco LNG cu motoare de 460 CP. Iar de la începutul lunii octombrie, Zureck Logistik GmbH operează un camion CNG ca parte a flotei care deservește fabrica ZF din Brandemburg.

Iar acest model va fi preluat în curând și de companii care se ocupă de logistica ZF în alte țări din UE. Obiectivul ZF este ca operațiunile sale de transport local și pe distanțe lungi să fie susținute de 200 de camioane alimentate cu gaz până în 2025.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Camioane

PepsiCo România alege autocamionul electric de la Volvo Trucks

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, cumpără primul...

Camioane

Volvo va lansa camioane propulsate cu hidrogen

Volvo Trucks dezvoltă motoare cu combustie care funcționează cu hidrogen. Testele pe...

Camioane

Demonstratorul tehnologic autonom Freightliner eCascadia

Daimler Truck își propune să ating ținta de a produce camioane cu...

Camioane

Renault, electrificare pe șantiere

Cu ocazia salonului Intermat, producătorul francez anunță lansarea primului vehicul de șantier...