IVECO ON, noua marcă Iveco de servicii pentru flote
Home Servicii IVECO ON, noua marcă Iveco de servicii pentru flote
Servicii

IVECO ON, noua marcă Iveco de servicii pentru flote

71

IVECO ON este numele sub care se vor grupa toate serviciile și soluțiile dezvoltate de Iveco pentru a ajuta clienții să își administreze flotele eficient și să devină mai competitivi, mai profitabili și mai sustenabili.Astfel, clienții pot naviga mai ușor prin oferta Iveco de servicii. Acestea sunt acum adunate la un loc și organizate, astfel încât clienții pot identifica ușor soluțiile care se potrivesc cerințelor lor.

Cu IVECO ON, clienții sunt în contact direct cu experții și dealerii Iveco, care vor oferi răspunsuri ce vor ține vehiculele și afacerile în funcțiune. Numele sugerează că marca este mereu alături de clienți, gata să răspundă nevoilor acestora la orice oră.

”IVECO ON deschide o lume a serviciilor imaginate și proiectate doar pentru clienți.  Este un ecosistem de soluții integrate proiectate pentru a ne ajuta clienții să își administreze afacerile mai eficient, mai ușor și mai profitabil. Dezvoltăm continuu noi servicii pentru a ne susține clienții. Vehiculul devine o platformă care comunică și primește date în timp real, iar Iveco se transformă într-un consultant pentru clienți și șoferi. Cu IVECO ON, schimbăm însuși conceptul de servicii și livrăm azi serviciile de mâine”, a declarat Thomas Hilse, președintele IVECO.

Serviciile sunt organizate în 5 grupuri:

  • Fleet: pentru administrarea eficientă a flotei prin monitorizarea consumului și a șoferului, planificarea curselor, optimizarea rutelor și expedierea comenzilor. Include IVECO Web Api, care permite clienților cu flote mixte să administreze vehicule de la mărci diferite cu un singur instrument.
  • Uptime: pentru menținerea vehiculului pe șosea, evitarea opririlor neplanificate și furnizarea de asistență rutieră. Monitorizarea vehiculului prin Control Room permite serviciul Remote Assistance și evitarea opririlor neplanificate. În plus, IVECO Top Care le oferă clienților premium prioritate în cazul în care au nevoie de o reparație.
  • Care: are grijă de proprietar, șofer și vehicul prin monitorizare și raportare. Smart Report oferă clienților și șoferilor sfaturi pentru îmbunătățirea stilului de condus și optimizarea consumului. Șoferii mai beneficiază și de aplicația Easy Way, care maximizează confortul la bord.
  • Maintenance & Repair: asistență specializată cu o gamă de contracte de service personalizate.
  • Parts: completează oferta IVECO ON cu piese și accesorii originale Iveco. Clienții își pot personaliza vehiculele cu accesorii originale sau să cumpere piese de schimb din gamele Genuine Parts, Reman și Nexpro.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

NoutatiServicii

O alternativă de înaltă calitate la motorina tradițională

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...

NoutatiServicii

Plata la pompă cu telefonul mobil prin OSCAR Downstream

OSCAR Downstream anunță lansarea în premieră pentru clienții B2B din România a...

NoutatiServicii

DKV Mobility extinde parteneriatul cu Petrol în Slovenia și Croația

Peste 160 de benzinării Petrol au fost adăugate la rețeaua de acceptare...

NoutatiServicii

DKV Mobility oferă acces la prima rețea de stații de alimentare cu CNG din România

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...