IVECO va lansa un asistent vocal inovator pentru șoferii de camion, bazat pe tehnologia Amazon Web Services (AWS).IVECO, producător global de vehicule comerciale ușoare, medii și grele, introduce în industria camioanelor din Europa un asistent vocal pentru șofer, care utilizează tehnologia Machine Learning, capabilitățile fără server și Amazon Alexa.
Noul serviciu le va permite șoferilor să planifice ruta, să verifice stutusul vehiculului sau să ceară sfaturi de condus doar prin intermediul vocii. Serviciul poate opera și funcții de control din cabină, permițându-le șoferilor să rămână concentrați la drum. De asemenea, conectarea cu comunitatea șoferilor IVECO este mai facilă.
Noul serviciu vocal este proiectat de echipa IVECO Digital cu sprijinul AWS Professional Services. El a fost dezvoltat folosind metodologia Amazon Working Backward Innovation și utilizează tehnologiile AWS.
”Noul nostru serviciu va seta un nou standard în industria de camioane. Bazându-ne pe amploarea portofoliului AWS, am putut livra în timp record un nou serviciu care va schimba fundamental modul în care șoferii interacționează cu vehiculele și comunitatea IVECO. Serviciul susține noua strategie digitală a IVECO și va crește nivelul de siguranță și confortul șoferilor”, a declarat Fabrizio Conicella, șeful departamentului Digital al IVECO.
Comentați?