Hermes este una dintre primele companii din Germania care testează un camion lung de peste 25 de metri. Potrivit estimărilor, noua combinație va economisi anual emisii de CO2 de 25 de tone.Cu o lungime de 25,25 metri, ”Fliegl Swap-Train” va utiliza la maximum lungimea permisă: el poate transporta 3 containere, față de două la un vehicul convențional. Soluția are un consum pe tona transportată mai mic cu 20%. Hermes folosește acest camion lung pe ruta dintre centrele logistice ale companiei din Friedewald și Langenhagen. La aproape 130.000 km parcurși pe an, camionul lung va emite anual 25 de tone de CO2 mai puțin.
”Dimensiunile noului camion aduce multiple avantaje. Al treilea container crește enorm capacitatea de transport. Un mare plus și în contextul crizei de șoferi”, a declarat Marco Schlueter , COO al Hermes Germania.
”Fliegl Swap-Train” este testat în prezent pe o rută fixă între Friedewald și Langenhagen. Chiar și așa, călătoria nu ar fi posibilă fără intervenția software în viraje. Testul se concentrează pe manevrabilitate și posibilitatea de a folosi aceste combinații lungi și în alte locații ale Hermes.
În această perioadă, camioanele de mare capacitate sunt din ce în ce mai căutate. De săptămâni bune, Hermes înregistrează o creștere a nevoii de transport de aproape 40%. ”Este momentul perfect pentru a testa camionul lung. Orice creștere a capacității de transport este un avantaj imens”, a completat Marco Schlüter.
Citește și:
Hermes va testa primul camion electric Mercedes-Benz eActros
Primele vehicule eSprinter de serie, livrate către Hermes
Proiect: Doar autovehicule verzi pentru transportul de persoane şi mărfuri, din 2025
Comentați?