GEFCO România, subsidiara Grupului GEFCO, lider global în soluții complexe pentru lanțurile de aprovizionare și lider European pe piața de logistică a automobilelor, a înregistrat o evoluție impresionantă în volumele de transport în regim de grupaj, ca rezultat al cererii crescute pentru ruta Romania – Germania.Grupajul este o soluție rutieră eficientă, care acoperă atât transportul național cât și cel internațional, de la colet la palet. Datorită rețelei sale globale, GEFCO asigură acoperire mondială, oferă eficiență și siguranță, atenție și reacție rapidă la nevoile clientului, precum și timpi de livrare competitivi.
În România, GEFCO oferă servicii de grupaj de aproape 15 ani, încă de la înființarea subsidiarei. Operațiunile au crescut de-a lungul timpului, până la aproximativ 400 de transporturi zilnice și o zonă de acoperire extinsă la nivelul întregii Europe. Majoritatea industriilor din România beneficiază de soluțiile GEFCO. În portofoliul de clienți întâlnim cel mai frecvent clienți din industriile automobile, agricultură și electronice.
Fiind o rută principală de distribuție cu aproximativ 33.000 de transporturi anuale, livrarea din România spre Germania și viceversa se dezvoltă constant, cu noi clienți și transporturi zilnice. ”Ne-am dezvoltat serviciile de grupaj în două direcții: distribuție națională și logistică inbound. Această segmentare ne ajută să organizăm mai bine cele 95.000 de transporturi anuale totale, ne provoacă să învățăm și să devenim mai eficienți. În cadrul GEFCO România am crescut mult volumele de transport în regim de grupaj, cu precădere deoarece suntem conectați la Europa prin Hub-ul GEFCO din Ungaria”, a declarat Dan Chiran, Overland și Contract Logistics Manager la GEFCO România.
GEFCO România beneficiază de experiența internațională acumulată la nivel de Grup și înțelegerea pieței locale pentru a oferi soluții unice clienților, transformând transportul în regim de grupaj într-o alegere versatilă care include multe extra-opțiuni. Timpul este cel mai important, astfel că zilele de livrare pot fi alese de client în funcție de nevoie și disponibilitate. Clienții parteneri ai GEFCO România pot opta pentru o soluție de tip track and trace care îi ajută să fie în control și să aibă vizibilitate completă asupra statusului transportului. Mai mult, GEFCO poate adapta procesul de facturare și documentația aferentă la nevoile clienților. Obiectivul GEFCO este să transforme experiența clienților într-o interacțiune ușoară și eficientă care să evolueze spre un parteneriat de lungă durată.
Comentați?