1.000 de semiremorci Kögel pentru SMET
Home Remorci 1.000 de semiremorci Kögel pentru SMET
RemorciTransportatori

1.000 de semiremorci Kögel pentru SMET

32

În ultimii 5 ani, compania italiană de transport și logistică SMET este un client fidel Kögel. În prezent, SMET preia din nou un lot de semiremorci din contractul cadru încheiat pentru un total de 1.000 semiremorci.Directorul General al firmei Kögel, Massimo Dodoni, a predat un recent Kögel Cargo Rail din generația NOVUM, cu o prelată inscripționată special, către Domenico De Rosa, Director General al SMET, în cadrul unei mici festivități pentru marcarea parteneriatului de cinci ani.

”SMET nu este doar una din cele mai mari și mai cunoscute firme de transport din Italia, ci din întreaga Europa. Kögel și SMET au fost legate în ultimii cinci ani de o creștere solidă și continuă, ca și de un parteneriat unic și prietenesc”, afirmă Massimo Dodoni, Director General al Kögel.

”Odată cu introducerea generației NOVUM, Kögel și-a îmbunătățit în continuare semiremorcile care deja erau de foarte bună calitate, ceea ce este în special în avantajul șoferilor noștri în activitatea acestora de zi cu zi”, a spus și Domenico De Rosa, Director General al firmei SMET.

Caroserie FlexiUse și echipament Ro-Ro

Semiremorcile Cargo Rail din generația NOVUM sunt mai robuste, dar și mai ușor de manipulat de către șofer. În plus, ele au un grad foarte înalt de personalizare și pot fi adaptate astfel la cerințele clienților. Datorită posibilităților flexibile de utilizare rutieră, feroviară și navală, pot fi folosite în mod optim avantajele transportului cu feribotul și trenul pe rutele principale și flexibilitatea camionului pe traseele inițiale și finale.

Kögel Cargo Rail sunt dotate opțional cu echipament Ro-Ro, pentru a permite transportul naval și cu feribotul nesupravegheat. Acesta include o placă glisantă închisă cu o grosime de 8 mm și patru perechi de inele de fixare de mare rezistență cu o sarcină de încercare de 12.000 kilograme. Echipamentul Ro-Ro este completat de suporturile de semiremorcă ranforsate în varianta pentru feribot cu rotile.

Caroseria opțională FlexiUse a semiremorcii Kögel Cargo Rail dispune de opt posibilități de reglare cu câte 25 mm în față și 50 mm în spate, astfel încât înălțimile caroseriei sunt ajustabile independent în față și în spate cu 200 mm. Astfel este posibil ca SMET să efectueze transporturi cu o înălțime interioară liberă de la 2.800 la 3.000 mm în față și în spate.

Alte dotări individuale SMET includ patru perechi de pereți laterali rabatabili de 600 milimetri, frânghii de prelată cu două suporturi de susținere, o cutie de scule, un dispozitiv de ridicare mecanic/hidraulic, un sistem de afișare a uzurii garniturilor de frână și multe altele.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Remorci

Kässbohrer, o nouă familie de semiremorci frigorifice

Kässbohrer a lansat noua sa gamă de semiremorci frigorifice, din care fac...

AerianTransportatori

Comisia Europeană a aprobat astăzi ajutorul de restructurare TAROM

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a anunțat că TAROM a primit undă verde...

AerianTransportatori

Românii vor avea zboruri directe către Canada

Românii care doresc să călătorească în America de Nord vor beneficia de...

Transportatori

Guvernul a aprobat proiectul pentru modernizarea Magistralei M 2 Berceni-Pipera

Undă verde pentru modernizarea Magistralei M 2 Berceni-Pipera, cea mai aglomerată linie...