GEFCO realitate augmentata RA
Home Logistică GEFCO folosește realitatea augmentată pentru a crește productivitatea
Logistică

GEFCO folosește realitatea augmentată pentru a crește productivitatea

118

GEFCO, expert global în soluții de aprovizionare, a dezvoltat un parteneriat cu ArtiShock pentru a dezvolta o nouă aplicație inovatoare de realitate augmentată (RA). Inițiativa GEFCO RA este o nouă soluție care va fi folosită pentru divizia de expediere de mărfuri a GEFCO, care îmbunătățește controlul de calitate și crește productivitatea în procesul de distribuție a pachetelor pentru care precizia și eficiența sunt cele mai importante.GEFCO RA funcționează cu setul de căști Microsoft HoloLens și permite angajaților din depozitele GEFCO să interacționeze cu informații digitale 3D, precum manuale de utilizare și protocoale de lucru. Aplicația este personalizată pentru a îmbunătăți controlul calității și economisește timp important din procesul de împachetare, în special pentru medicamente vitale.

Aplicația a fost dezvoltată în mai puțin de un an printr-un parteneriat îndelungat alături de ArtiShock, o companie bazată în Olanda și liderul de proiect din partea GEFCO, Omar van Geest, Director pentru Dezvoltare Logistică. Ideea e început în cadrul Fabricii de Inovație GEFCO, incubatorul intern GEFCO, care identifică și facilitează idei ce pot fi transformate în soluții de creștere a business-ului.

Inițiativa GEFCO RA se bucură deja de succes în cadrul primei implementări la depozitul GEFCO Schiphol, iar unele scenarii au avut ca și rezultat o productivitate crescută cu 50% și un număr de beneficii indirecte, cum ar fi mai puțin timp necesar pentru formarea angajaților.

În continuarea fazei pilot de ”motivare a conceptului”, GEFCO intenționează să extindă soluția la nivelul întregii rețele pentru a explora și alte facilități care pot să susțină eficiența și calitatea pentru clienții săi din toate industriile și în special clienților din industria auto.

Karin van den Brekel, Coordonator Global pentru Life Sciences și Healthcare de la GEFCO, a declarat: “Procesul de ambalare este absolut vital pentru divizia de expediere mărfuri de la GEFCO, mai ales pentru medicamentele esențiale pe care le distribuim pe calea aerului în toată lumea pentru clienții noștri. Asta presupune o ambalare specială cu instrucțiuni de urmat întocmai pentru a garanta integritatea produsului. Inițiativa GEFCO RA va sta la baza acestui proces, cu o productivitate mărite, erori minime și un proces de pregătire a angajaților mai bun. Suntem pregătiți să explorăm metode noi de a folosi acest produs și să ne continuăm relația de parteneriat cu Artishock”.

Cristian Vorstius Kruijff, CEO, ArtiShock: ”Realitatea Augmentată revoluționează modul în care ne raportăm la mediu și cum ne conturăm viețile din punct de vedere profesional. Importanța calculului spațial poate fi comparată cu dezvoltarea smartphone-urilor, pentru că va intra în viețile tuturor și va deveni un produs în următorii cinci, zece ani. Până atunci, companiile au ocazia să se folosească de acest potențial și să fie în avangardă. Proiectul parteneriatului nostru cu GEFCO arată cât de realistic este să te aștepți și să ai un rezultat rentabil atunci când investești în Realitate Augmentată. Beneficiile financiare pot fi directe și ușor de calculat, cum ar fi creșterea productivității sau îmbunătățirea calității. Indirect, sunt și alte beneficii, precum satisfacția crescută a angajaților și posibilitatea de a forma rapid noii angajați”.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

A 14-a ediție eMAG Black Friday, noi recorduri în comerțul online românesc

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri,...

LogisticăNoutati

Magazinele fizice au renăscut în Europa

Avansul cumpărăturilor online a dus la închiderea multor magazine fizice, punând sub...

LogisticăNoutati

Freshful by eMAG: Peste 2,2 milioane de comenzi și 70 de milioane de produse livrate în 3 ani

Freshful aniversează trei ani de activitate, timp în care a devenit un...