FM Logistic
Home Logistică FM Logistic România și-a redus costurile de imprimare
Logistică

FM Logistic România și-a redus costurile de imprimare

64

FM Logistic România a căutat să reducă costurile de imprimare pentru cei peste 700 de angajați la nivel național, să îmbunătățească gestionarea documentelor și să optimizeze resursele companiei.Mai mulți factori au făcut ca mediul lor de imprimare să fie extrem de dificil de gestionat. Utilizarea mai multor furnizori de servicii pentru consumabile și furnizori de servicii de mentenanță și o mare varietate de mărci (5) și modele diferite instalate (23), dintre care mai mult de jumătate aveau între 3 și 5 ani.

Soluție pentru reducerea costurilor cu tipărirea documentelor
Specialiștii ETA2U, împreună cu echipa IT din România, au realizat o evaluare cuprinzătoare a mediului de imprimare existent la FM Logistic România, ținând cont de 3 concepte esențiale: vocea mediului, vocea clientului și vocea procesului. Analiza a permis determinarea unui TCO real și o mai bună înțelegere a nevoilor clientului. ETA2U, unul dintre principalii jucători locali ai pieței de produse și servicii IT&C, și FM România au elaborat un plan de optimizare în conformitate cu cerințele tehnice, financiare și HR ale companiei FM Logistic România, folosind noua generație de imprimante HP inteligente, sigure și cu un cost accesibil pentru imprimarea color.

Pe lângă îmbunătățirea satisfacției utilizatorilor și reducerea costurilor cu 25%, noua generație de imprimante HP inteligente consumă până la 15% din energia consumată de imprimantele laser din aceeași clasă. Totodată, imprimantele HP sunt prietenoase cu mediul înconjurător, reducând în același timp emisiile de CO2, deșeurile asociate ambalajelor cartușelor și a consumabilelor pe termen lung.

Prin implementarea unei politici de tipărire la nivelul întregii companii, FM Logistic România a realizat economii de 25% din costurile de imprimare în comparație cu soluțiile anterioare. Printre avantajele suplimentare se numără:
• Reducerea cu 20% a numărului de dispozitive instalate;
• Gestionarea optimizată a consumabilelor si a echipamentelor, cu un singur furnizor;
• Supravegherea completă a volumului de documente imprimate;
• Securitatea documentelor;
• Procesele standardizate la nivel național;
• Reducerea drastică a emisiilor de CO2;
• Reducerea deșeurilor de hârtie și creșterea productivității utilizatorilor;
• Creșterea eficienței energetice și performanței imprimantelor.

FM Logistic și-a majorat veniturile cu 10% anul fiscal anterior, ajungând la 27,5 milioane de euro în România (la 31 martie 2018). Extinderea afacerilor existente și a portofoliului de clienți a dus la o creștere semnificativă a activității de depozitare (44% din totalul afacerilor) și o creștere stabilă pentru transport (48%) și co-packing (8%).

Compania are 750 de angajați, operează trei platforme logistice în România (Timișoara, București și Dâmbovița), pe un spațiu de depozitare de 95.000 mp și două terminale logistice de cross-docking situate în Cluj și Bacău.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...