DPD România suspendă livrarea de colete către și din Marea Britanie
Home Logistică DPD: Românii achită în medie 350 lei cu cardul la livrare
Logistică

DPD: Românii achită în medie 350 lei cu cardul la livrare

235

Potrivit DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare prin serviciul mPOS este de 348,64 RON. Topul orașelor în care se plătește cel mai des cu cardul la livrare este dominat de București, urmat de Iași, Cluj, Timișoara și Tulcea, orașe care împreună însumează 80% din totalul plăților prin serviciul mPOS.La polul opus, printre orașele în care se plătește cel mai puțin cu cardul la livrare se numără Brașov, Craiova, Ploiești, Drobeta-Turnu Severin și Petroșani, orașe care însumează mai puțin de 1%.

Serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului, și se adresează segmentelor B2B și B2C. Până în prezent, peste 10% dintre clienții de business DPD România au ales acest serviciu. Procedura prin care aceștia aleg să ofere serviciul de plată cu cardul la livrare este simplă, prin completarea unei singure anexe, iar transferul de bani în cont se face în 24h.

”Preocuparea noastră constantă este să oferim servicii moderne și flexibile atât pentru clienții magazinelor online, cât și pentru partenerii noștri. Piața de curierat actuală înseamnă o interacțiune mult mai puternică între expeditor și destinatar, iar e-commerce-ul a fost factorul care a dezvoltat acest lucru. Prin echiparea curierilor noștri cu terminale mPOS de ultimă generație, clienții și partenerii noștri din toată țara pot beneficia de o experiență optimizată de plată. Mulțumim partenerilor care au promovat această soluție de plată către clienții finali și ne dorim ca în continuare să ne susțină în acest demers”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Conform DPD România, industriile care raportează cea mai mare rată de utilizare a plății cu cardul la livrare sunt: IT, fashion, electrocasnice și home&deco, cel mai activ segment fiind B2C. Datele companiei arată că plățile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt făcute preponderent de persoane tinere, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu studii superioare și experiență în cumpărăturile online.

Serviciul mPOS a lost lansat de DPD România în 2016, pentru început în București. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel național. În prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD România fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Mecanismul de ajustare la frontieră a emisiilor de carbon

Un fel de taxă pe CO2 este menită să protejeze companiile locale...

LogisticăNoutati

Piața industrială și logistică, start promițător de an

Piața industrială și de logistică a început promițător anul 2025, cu o...

LogisticăNoutati

Gebrüder Weiss România raportează o creștere de 20% în 2024

Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport...

LogisticăNoutati

DB finalizează vânzarea Schenker către DSV

Odată cu finalizarea vânzării filialei sale de logistică DB Schenker către DSV,...