Toll Product Overview 2.0 este produsul prin care DKV Mobility, furnizorul european de servicii de mobilitate, își extinde portofoliul digital. Acesta permite îmbunătățirea platformei de gestionare a taxelor din cadrul portalului pentru clienți.
Clienții au acum la dispoziție noua platformă digitală Toll Product Overview 2.0. Prin intermediul acesteia își pot gestiona toate produsele ce au legătura cu decontarea taxelor de drum. Și, pe de altă parte, pot beneficia de transparență și control totale.
Toll Product Overview 2.0, flexibilitate maximă
Cu noua configurație sub formă de tabel, Toll Product Overview 2.0 oferă clienților flexibilitate maximă pentru a-și organiza datele referitoare la decontarea taxelor de drum. Și o pot face într-o manieră care corespunde din punct de vedere operațional cu sistemele proprii.
Plecând de la flotă, țară, aparate de bord sau starea produselor, clienții au control integral. Și își pot personaliza dispunerea informațiilor, organiza informația așa cum doresc. În plus, pot exporta date selectate într-un singur fișier.
„Eficiența și transparența sunt imperative pentru clienții noștri. Prin urmare, noi trebuie să ne asigurăm că ei pot obține și utiliza datele de pe portalul nostru cu ușurință și rapiditate. Deoarece timpul este esențial”, a menționat directorul general Toll & Refund Services, Jérôme Lejeune.
„Acest produs este construit exact pe baza a ceea ce clienții noștri aveau nevoie de la noi. Vom îmbunătăți continuu acest serviciu. Ca și DKV COCKPIT. Totul pentru a ne asigura că ținem constant pasul cu nevoile clienților noștri”.
Dezvoltarea viziunii centrate pe client este esențială pentru DKV Mobility. Cu scopul de a îmbunătăți permanent experiența clienților, DKV Mobility le oferă control complet și transparență atunci când accesează informații despre costuri și alte date în noul punct de contact digital.
Comentați?