IVECO Top Care este noul serviciu de asistență a șoferilor lansat de IVECO. Acesta este ușor de accesat și oferă un pachet complex de beneficii.
O funcție primordială este aceea care rezolvă situațiile când șoferii se află la volanul unui camion care se avariază. Și este un serviciu disponibil atât pentru gama de vehicule noi, cât și pentru cele rulate.
Pentru camioanele noi, echipate cu o cutie de conectivitate, și pentru care clienții au semnat un contract de mentenanță și reparații activ (2XL sau 3XL pentru 3 ani), în cazul unei opriri neprevăzute sau a unei avarii, operatorii IVECO Control Room primesc imediat o alertă de localizare a camionului defect. Și vor deschide un dosar de asistență non-stop. Astfel, clientul va beneficia de prioritizarea reparației și, implicit, de remedierea defecțiunii.
În cazul în care reparația durează mai mult de 6 ore (și este acoperită de contractul de service semnat), șoferul poate beneficia, la cerere, de un serviciu de ospitalitate IVECO. Acesta include:
- asigurarea transferului către un hotel sau restaurant
- acoperirea cheltuielilor de cazare a șoferului și a meselor necesare acestuia pe durata reparației
- asistență medicală, dacă este necesar
- parcarea camionului în siguranță pe durata perioadei de recuperare a șoferului.
3 pachete personalizate disponibile prin IVECO Top Care pentru camioanele rulate
Pentru camioanele rulate marca IVECO, clientul va beneficia de 3 pachete personalizate, flexibile. Astfel încât sunt capabile să răspundă necesităților clienților.
IVECO Driver Care asigură asistență medicală în caz de boală a șoferului și imobilizare a camionului. Plus acoperirea cheltuielilor de transport și cazare până la suma de 350 EUR (fără limitarea incidenței);
IVECO Driver & Truck Care asigură în plus față de serviciile menționate, acoperirea unei activități de tractare per vehicul, per an, în valoare de până la 1.500 EUR.
IVECO Payment Care oferă, adițional la primele două pachete, servicii de asistență non-stop, piese de schimb, taxe de manipulare, tractare și cazare, pentru o sumă maximă prestabilită prin contract. Iar la cerere se poate realiza garantarea plăților care depășesc limitele stabilite (serviciu oferit prin intermediul Asistență 24/7 GmbH).
Comentați?